Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mitsubishi Carisma GT Evo IV Rally Safari 1998

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 25 Lis 2018, Nie 12:08    Temat postu: Mitsubishi Carisma GT Evo IV Rally Safari 1998

Witam wszystkich w mojej galerii
W dniu dzisiejszym jest 13 rocznica śmierci Richarda Burnsa a w tym roku mija 20lat od kiedy wygrał swój pierwszy rajd w cyklu WRC - z tej okazji postanowiłem zrobić ten model który chodził mi po głowie od dość dawna. Model jest produktem Hasegawy i zrobiony jest prosto z pudła, od siebie dołożyłem tylko folie na szyby. Ze względu na swój wiek kalkomanie jak i maskowanie szyb dało mi mocno w kość i działy się z tymi elementami przeróżne dziwne rzeczy i niestety widać je na modelu. Błędy są dwa mianowicie kolor klatki bezpieczeństwa przy przedniej szybie - zasugerowałem się instrukcją i dopiero po złożeniu w całość na jednym z filmów zauważyłem ze ma być czarna, drugi błąd to chlapacze ale pomimo kilkunastu prób nie udało mi się wyciąć odpowiedniego kształtu żeby zamocować je poprawnie dlatego zamontowane są w taki a nie inny sposób i obawiam się że przy innych modelach ten problem może również występować.
Mimo że modelowi brakuje sporo do ideału postanowiłem go i tak pokazać.



















Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 25 Lis 2018, Nie 14:14, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 26 Lis 2018, Pon 0:24    Temat postu:

A mnie tam się bardzo podoba....Trzy diamenty to dla mnie oczko w głowie jak to się mówi i mam ogromny sentyment do tej marki. Teraz się zastanawiam Maćku bo jakiś czas temu (bardzo dawno) zakupiłem ten model Hase (pudełkowa wersja Safari) i chciałem zrobić w wersji asfaltowej i zakupiłem zestaw kalek, lecz po przeglądnięciu po raz któryś tej galerii zaczyna mi się podobać szutrowa specyfikacja....

model zacny i pogratulować

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 26 Lis 2018, Pon 11:30    Temat postu:

powerpablo napisał:
A mnie tam się bardzo podoba....
Potraktuję tą część bardzo kurtuazyjnie Wink
powerpablo napisał:
Trzy diamenty to dla mnie oczko w głowie jak to się mówi i mam ogromny sentyment do tej marki.
To jest nas dwóch Pomimo że mam dwie wersję asfaltowej VI to zastanawiam się czy czasem nie machnąć jeszcze jednej w wersji szutrowej o tym że jak się pojawiły zapowiedzi III się na ten widok obśliniłem nie muszę chyba mówić Wink
powerpablo napisał:
Teraz się zastanawiam Maćku bo jakiś czas temu (bardzo dawno) zakupiłem ten model Hase (pudełkowa wersja Safari) i chciałem zrobić w wersji asfaltowej i zakupiłem zestaw kalek, lecz po przeglądnięciu po raz któryś tej galerii zaczyna mi się podobać szutrowa specyfikacja
Powiem to co mówiłem już kiedyś - ostatnio coraz więcej robię modeli w szutrowej specyfikacji i uważam że po pierwsze bardzo fajnie się prezentują, a po drugie bardzo urozmaicają kolekcję. Ja rozumiem że asfalciaki wyglądają bardzo dobrze i rozumiem takie modele w jakiś Polskich barwach bo w RSMP jednak szutrowych rajdów było po 1 max 2 w sezonie ale w Mistrzostwach Świata jest jednak duża przewaga szutrów.
Ja też mam materiał na asfaltową IV fabryczną tyle że chce ją zrobić jako miks Tamiya i Hasegawa, na Twoim miejscu chyba bardziej zastanowił bym się nad zakupem reedycji IV Hasegawy z Kataloni i budowie dwóch modeli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 26 Lis 2018, Pon 13:33    Temat postu:

Jak zobaczyłem twój model, to zacząłem się zastanawiać poważnie czy tych kalek na boku nie wymalować, podejrzewam że mają podobny wiek co na twoim modelu.
Samochody z safari mi się wyjątkowo podobają, niezły dzik Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 26 Lis 2018, Pon 14:32    Temat postu:

Dins weź też pod uwagę że przy nakładaniu kalek to ja mogłem popełnić błędy w sztuce - wiek kalki i klamki na pewno nie pomogły. Czerwony na boku oczywiście można samemu pomalować, ale jak zamaskować próg pod drzwiami to ja nie wiem (próg jest razem z kastą) tak samo nie wiem jak byś wyciął napis Carisama - metoda prób i błędów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 26 Lis 2018, Pon 16:47    Temat postu:

Super model, zresztą jak zawsze Wesoly
Rajdówki z Safari mają swój niepowtarzalny urok, dodatkowe orurowanie, "chwytak" powietrza, czasem dodatkowe światła, miodzio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 28 Lis 2018, Śro 18:16    Temat postu:

woocasch napisał:
Super model, zresztą jak zawsze Wesoly
Rajdówki z Safari mają swój niepowtarzalny urok, dodatkowe orurowanie, "chwytak" powietrza, czasem dodatkowe światła, miodzio.
Jest na pewno bardzo dużo prawdy w tym co mówisz dlatego u mnie w poczekalni kilka Safarek leży i czeka.

powerpablo przez Ciebie od tego gadania o Mitsubishi napaliłem się na EVO V... już nawet oglądałem co jest w pudełku - jak bym nie wiedział


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 29 Lis 2018, Czw 0:41    Temat postu:

Maćku ja mam podobnie lecz teraz...no może lada moment ruszam na całego z dwoma warsztatami EVO X Kościuszki oraz z konkursowym Fordem.....a faktycznie cześciej zerkam na pudła Mitsubishi niż na inne....no i trochę na Subaru....

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - galeria Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin