Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[KONKURS] Subaru Impreza WRC (Monte Carlo 2001) Burns/Reid
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:37    Temat postu:

Się tych piast czepiliście, chyba dlatego, że nie ma nic innego do czego można się przyczepić Wesoly
Podwozie wykonane jest perfekcyjnie i już !!!
szpaku86 mam jedno pytanie o termoizolacje. Czy stosujesz "tradycyjnie" papierek z paczek papierosowych czy masz jakiś inny patent? Ostatnio coraz mniej osób w moim otoczeniu pali papierosy i kończy mi się materiał na termoizolację, więc jak jest jakieś beznikotynowe rozwiązanie to daj znać Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez woocasch dnia 14 Wrz 2016, Śro 13:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:46    Temat postu:

woocasch napisał:
Czy stosujesz "tradycyjnie" papierek z paczek papierosowych czy masz jakiś inny patent? Ostatnio coraz mniej osób w moim otoczeniu pali papierosy i kończy mi się materiał na termoizolację, więc jak jest jakieś beznikotynowe rozwiązanie to daj znać Wesoly
Niestety ale ten nałóg jeszcze jest ze mną więc jak potrzebujesz to mogę poratować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:49    Temat postu:

Ja się do niczego nie czepiam, jak napisałem wcześniej zawieszenie jest super.
A, że sam jakiś czas temu odkryłem takie kolory jak TS-88, TS-87 czy TS-94, to chcę się tym podzielić. Występowały one zawsze tylko w słoiczkach, teraz są już puszki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekg dnia 14 Wrz 2016, Śro 14:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 21:12    Temat postu:

No nie pomyślał bym ze wywiąże się taka dyskusja w związku tak małym detalem jak piasta... Jak widać co modelarz to inne zdanie i opinia, raz piasty maja być zielone, raz srebrzyste albo innym razem ciemniejsze... Ja podeszłemu do tematu z trochę szerszej perspektywy co starałem się pokazać na różnych fotkach w poprzednim poście. Po tym jak zobaczyłem srebrno-matowa piastę na prawdziwym (co prawda odrestaurowanym) aucie Burnsa i przeanalizowałem poprzednio prezentowane zdjęcia świadomie zdecydowałem się na taka kolorystykę.

krzysiekg Napisał:

Cytat:
Ja się do niczego nie czepiam, jak napisałem wcześniej zawieszenie jest super.
A, że sam jakiś czas temu odkryłem takie kolory jak TS-88, TS-87 czy TS-94, to chcę się tym podzielić. Występowały one zawsze tylko w słoiczkach, teraz są już puszki.


Dzięki za info, powiem szczerze ze nie wiedziałem ze Tami wypuściła te kolory, na pewno uzupełnię moja paletę farb o te kolory bo bankowo przydadzą się przy kolejnych produkcjach. Jak trafnie zauważyłeś najczęściej używam TS-ow do malowania, głownie ze względu na oszczędność czasu (nie chce mi się co chwile czyścic areo)...

woocasch napisał:

Cytat:
szpaku86 mam jedno pytanie o termoizolacje. Czy stosujesz "tradycyjnie" papierek z paczek papierosowych czy masz jakiś inny patent? Ostatnio coraz mniej osób w moim otoczeniu pali papierosy i kończy mi się materiał na termoizolację, więc jak jest jakieś beznikotynowe rozwiązanie to daj znać Wesoly


Do termoizolacji stosuje niestety sreberka z fajek... Tyle ze sreberko sreberkowi nie równe... jedne są bardziej świecące - jak np. Marlboro, a inne bardziej matowe - Camele. Jako czynny nałogowiec powoli tez będę miał problem bo w tych markach o których pisałem nie stosuje się już sreberek wiec korzystam ze zgromadzonych zapasów...

Jeszcze raz dziękuje za komentarze i opinie!

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 25 Wrz 2016, Nie 17:03    Temat postu:

Witam

Od jakiegoś już czasu trwają prace związane z wnętrzem subaru. Z uwagi na ilość przewidzianych przeróbek i dodatkowych detali jakie zaplanowałem w tym modelu, podejrzewam ze zrobienie środka zajmie mi najwięcej czasu...
Na początek termoizolacja we wnętrzu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnym etapem było dokończenie boków modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Malowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]

''Karbonowanie'' i linie podziału:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejne kalki, wcześniej wycięte korbki wróciły na swoje miejsce tak wiec tak wygląda efekt finalny:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dodatkowo na górnej części przednich drzwi dorobiłem matowe pasy zapobiegające odbijaniu się światła:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 26 Wrz 2016, Pon 9:38    Temat postu:

Boczki w carbonie pierwsza klasa, tym bardziej że chyba zostały zrobione z jednego "wycinka" na każde drzwi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 26 Wrz 2016, Pon 9:56    Temat postu:

Ekstra robota, boczki wyglądają jak prawdziwe. Czekam na więcej smaczków jakie szykujesz we wnętrzu Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 26 Wrz 2016, Pon 19:56    Temat postu:

Ładna robota tylko paski moim zdaniem za bardzo w "pion" poszły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 26 Wrz 2016, Pon 23:39    Temat postu:

Dzięki za komentarze !

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Ładna robota tylko paski moim zdaniem za bardzo w "pion" poszły


Kris, a moim zdaniem to po raz kolejny się mylisz...

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 6:58    Temat postu:

Krzychu...to co wyprawiasz to dla mnie mistrzostwo świata...bez dwóch zdań.
Zdarza Ci się coś sknocić i poprawki robić?

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 8:50    Temat postu:

Ja się zastanawiam, czy zdarza mu się coś mieć zakurzone lub zabrudzone. Bo warsztaty i zdjęcia są tak sterylnie czyste, że szok - przemawia przeze mnie czysta zazdrość, że tak nie potrafię Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 9:35    Temat postu:

szpaku86 napisał:
kriskristoffers napisał:
Cytat:
Ładna robota tylko paski moim zdaniem za bardzo w "pion" poszły
Kris, a moim zdaniem to po raz kolejny się mylisz...
A moim zdaniem Kriss kolejny raz robisz komuś zarzut/mówisz że powinno być inaczej nie podpierając tego w żaden sposób żadnym argumentem np. zdjęciem. Zaczyna to po prostu wyglądać na szukanie dziury w całym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 9:42    Temat postu:

madmax napisał:
szpaku86 napisał:
kriskristoffers napisał:
Cytat:
Ładna robota tylko paski moim zdaniem za bardzo w "pion" poszły
Kris, a moim zdaniem to po raz kolejny się mylisz...
A moim zdaniem Kriss kolejny raz robisz komuś zarzut/mówisz że powinno być inaczej nie podpierając tego w żaden sposób żadnym argumentem np. zdjęciem. Zaczyna to po prostu wyglądać na szukanie dziury w całym.


Nie zarzucam tylko stwierdziłem "moim zdaniem". A zdjęcia mam w domu jeżeli o to chodzi ale niestety nie mogę teleportować się z pracy żeby je wrzucić.

Coś ostatnio nerwowo się na forum zrobiło, że nawet strach pysk otworzyć i skomentować to i owo - to też moje zdanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 9:46    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
Nie zarzucam tylko stwierdziłem "moim zdaniem".
Trochę chyba mylisz pojęcia - stwierdzeniem "moim zdaniem" to możesz określić jakość wykonanej pracy, natomiast jeśli odnosisz się do merytoryki (a w tym wypadku raczej tak jest) to już wypadało by się podeprzeć jakimś argumentem.
kriskristoffers napisał:
Coś ostatnio nerwowo się na forum zrobiło, że nawet strach pysk otworzyć i skomentować to i owo - to też moje zdanie.
Ja niczego takiego nie zauważyłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 19:48    Temat postu:

Chodziło mi o paski w taki deseń - paski od lewa/góra do prawa/dół - rzut od strony kierowcy Wesoly



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 28 Wrz 2016, Śro 9:22    Temat postu:

Czy ja dobrze rozumiem, że analizujemy czy pod dobrym kątem "ułożony" jest carbon? Jeżeli tak to SORRY, ale to jest przegięcie! Nie popadajmy w skrajności, bo za chwilę zacznie się ktoś domagać, aby np. każdy model zawierał 100% okablowanie wnętrza, oczywiście w najdrobniejszym szczególe zgodne z oryginałem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 28 Wrz 2016, Śro 9:40    Temat postu:

Ja tylko wrzuciłem fotkę, bo dostałem po uszach, że coś kwestionuję, a nie dokumentuje tego zdjęciami. Ja niczego się nie domagam i sam okablowania i innych detali nie będę robić, pomimo wytyków.

A jeżeli chodzi o karbon to nie chodzi mi o kąt pod jakim jest położony tylko w którą stronę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 28 Wrz 2016, Śro 10:24    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
A jeżeli chodzi o karbon to nie chodzi mi o kąt pod jakim jest położony tylko w którą stronę Very Happy

Czyli kąt. Bo skoro jest w złą stronę to wystarczy odwrócić o np. 100° i już będzie OK Wesoly
Nie wiem jak inni, ale ja Twoje stwierdzenie o "paskach" początkowo zrozumiałem, że dotyczą białych napisów sponsorów/partnerów. I taka uwaga byłaby jeszcze OK. Ale to czy carbon jest w tą czy w tamtą stronę położony to już jest wg mnie szukanie dziury w całym Wesoly
Szczerze, ja na to nie zwracam uwagi, jeżeli carbon czy kevlar jest położony tam gdzie miał być położony to już jest dobrze. Nie ważne, czy splot idzie lekko inaczej, bo jak zaczniemy pilnować takich rzeczy to za chwilę to forum zdechnie, bo nikt nie odważy się prezentować tu swojego warsztatu czy galerii.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez woocasch dnia 28 Wrz 2016, Śro 10:33, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 28 Wrz 2016, Śro 10:25    Temat postu:

Nie, nie chodziło mi o białe napisy sponsorów Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 28 Wrz 2016, Śro 10:45    Temat postu:

woocasch napisał:
Ale to czy carbon jest w tą czy w tamtą stronę położony to już jest wg mnie szukanie dziury w całym Wesoly
Dal mnie tak samo jest to przerost formy nad treścią.

woocasch napisał:
Szczerze, ja na to nie zwracam uwagi, jeżeli carbon czy kevlar jest położony tam gdzie miał być położony to już jest dobrze. Nie ważne, czy splot idzie lekko inaczej, bo jak zaczniemy pilnować takich rzeczy to za chwilę to forum zdechnie, bo nikt nie odważy się prezentować tu swojego warsztatu czy galerii.
Absolutnie jestem tego samego zdania, poza tym jak byś nie zauważył to od dłuższego czasu jest tak że nasze forum stoi w miejscu zamiast się rozwijać, myślałem że zrobienie konkursu odrobinę zmieni sytuację i lecz pomimo początkowego zapału wszystko wróciło do normy.

kriskristoffers napisał:
Ja niczego się nie domagam i sam okablowania i innych detali nie będę robić, pomimo wytyków.
Sorry Kriss ale to już jest mała hipokryzja z Twojej strony, z jednej strony wytykasz innym (w zasadzie tylko szpakowi86 ) jakieś mało znaczące błędy a z drugiej strony na pytanie czy okleisz bak paliwa carbonem odpowiadasz że po przykryciu osłonami i tak go nie będzie widać... dobrze chociaż że boczki będzie widać.
Kolejna gówno burza nam się zrobiła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adifoto




Dołączył: 30 Sie 2016
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra / Dublin

PostWysłany: 28 Wrz 2016, Śro 11:19    Temat postu: Karbon

Hej. Czytam i czytam i Rozumiem, że owa precyzja i wierne odwzorowywanie ma uzasadnienie w konkursowym składaniu rajdówek ale by aż tak się doszukiwać podobieństw, gdzie "zwykły" fan Subaru, rajdów i modelarstwa rajdowego nawet nie będzie widział różnicy czy karbon jest tak czy inaczej ułożony. Nawet śp. Richard by nie zauważył, że coś z karbonem jest nie tak.
Jak cześć z Was zauważa i też się pod tym podpisuje, jeżeli jest w miejscu gdzie powinien być to już jest wyczyn godny pochwał i tyle. Z kolei druga sprawa, część z nas forumowiczów czerpie radość z samego procesu sklejania i modele mają cieszyć przede wszystkim sklejającego i czy ktoś da karbon czy nie to ważne aby miał z tego radość, że dokonał sam "procesu tworzenia" modelu. Wiadome, że im więcej modeli się zrobi to wzrasta i precyzja i głód dodawania coś od siebie do modelu, np. pasów czy karbonu lub kewlaru.
Jakby nie patrzeć, Wasze uwagi są motywujące i pouczające.
Jesteśmy w temacie "Imprezy u Szpaka" także nadal kibicujmy Jemu i innym konkursowiczom. Szpaku, twoje boczki drzwiowe jak i cały nakład pracy włożony w tą Imprezę WRC jest godny uwagi i podglądania. Tak 3maj Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 28 Wrz 2016, Śro 20:58    Temat postu:

madmax napisał:
woocasch napisał:
Ale to czy carbon jest w tą czy w tamtą stronę położony to już jest wg mnie szukanie dziury w całym Wesoly
Dal mnie tak samo jest to przerost formy nad treścią.

woocasch napisał:
Szczerze, ja na to nie zwracam uwagi, jeżeli carbon czy kevlar jest położony tam gdzie miał być położony to już jest dobrze. Nie ważne, czy splot idzie lekko inaczej, bo jak zaczniemy pilnować takich rzeczy to za chwilę to forum zdechnie, bo nikt nie odważy się prezentować tu swojego warsztatu czy galerii.
Absolutnie jestem tego samego zdania, poza tym jak byś nie zauważył to od dłuższego czasu jest tak że nasze forum stoi w miejscu zamiast się rozwijać, myślałem że zrobienie konkursu odrobinę zmieni sytuację i lecz pomimo początkowego zapału wszystko wróciło do normy.

kriskristoffers napisał:
Ja niczego się nie domagam i sam okablowania i innych detali nie będę robić, pomimo wytyków.
Sorry Kriss ale to już jest mała hipokryzja z Twojej strony, z jednej strony wytykasz innym (w zasadzie tylko szpakowi86 ) jakieś mało znaczące błędy a z drugiej strony na pytanie czy okleisz bak paliwa carbonem odpowiadasz że po przykryciu osłonami i tak go nie będzie widać... dobrze chociaż że boczki będzie widać.
Kolejna gówno burza nam się zrobiła.


Ja już wyraziłem swoje zdanie, że coś ostatnio nerwowo się na forum zrobiło i co nie napiszę to jestem ten, który "się czepia". Przestanę raczej cokolwiek komentować czy oceniać i nie będę narażać się na docinki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 8:35    Temat postu:

Wg mnie nie jest nerwowo, tylko dziwnym trafem zaczynamy się czepiać nieistotnych rzeczy. A za takie coś uważam kierunek ułożenia kevlaru. Nie wiem jak inni, ale ja staram się do maksimum wykorzystać arkusze kalki, które mam i z tego powodu nawet nie zastanawiam się, czy splot kevlaru jest ułożony tak jak w oryginale. Co innego oczywiście ułożenie kalki tak, aby na całym elemencie wyglądało to dobrze i spójnie.
Zwracanie uwagi i szukanie miejsc do poprawy jest jak najbardziej słuszne, ale znajmy umiar. Ktoś, chyba madmax, dobrze zauważył w jednym z wątków, że gdyby być idealnie dokładnym to przygotowując nadwozie trzeba by bezbarwny kłaść bezpośrednio na bazę, a na to dopiero kalki, bo przecież w prawdziwych rajdówkach nikt nie zabezpiecza naklejonych reklam lakierem bezbarwnym. W przypadku modeli lakier ma, moim zdaniem, głównie zabezpieczyć kalki, a na drugim miejscu dać połysk - mowa tu o rajdówkach. Co innego to cywile, które po prostu mają lśnić. Ale to już jest temat na inną dyskusję.
Więc jak dla mnie EOT i mniej napinki a więcej radości z modelowania, bo nie ważne jest to, że w model wpakujemy 1000zł, tylko to że wkładamy serce w jego stworzenie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 9:33    Temat postu:

woocasch po raz kolejny się z Tobą zgadzam i dokładnie to chciałem żeby zrozumiał Kriss ale patrząc po ostatnim jego komentarzu chyba jednak tak się nie stało.
Kriss pamiętaj że miecz którego w tym wypadku używasz jest obusieczny.
Z mojej strony EOT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 11:28    Temat postu:

Witam !

Jak zawsze dziękuje za komentarze i opinie.
Wracając do sedna sprawy...

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Chodziło mi o paski w taki deseń - paski od lewa/góra do prawa/dół - rzut od strony kierowcy Wesoly


A wiec tak jak pisałem wcześniej to moim zdaniem po raz kolejny się mylisz... Splot karbonu na moich boczkach biegnie dokładnie tak jak powinien...

[link widoczny dla zalogowanych]

Wiec nie bardzo rozumiem skąd ta cala dyskusja... Wesoly

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 11:40    Temat postu:

Ale na tym zdjęciu boczek kierowcy tak nie wyglądał Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 12:14    Temat postu:

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Ale na tym zdjęciu boczek kierowcy tak nie wyglądał Wesoly


A znajome Ci jest pojęcie złudzenia optycznego? Czasami zmniejszając rozdzielczość zdjęcia tak bywa... Dlatego teraz dodałem większe zdjęcie...

Co dalej Kriss? Korbki od zasuwania szyb pod złym kątem? Czy ''wsysasz z palca'' co innego jak te piasty czy ochraniacz po stronie pilota? Bo jak koledzy trafnie zauważyli ewidentnie szukasz dziury w całym a puki co żadna z Twoich teorii nie ma potwierdzenia w rzeczywistość...

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 12:16    Temat postu:

Nie o to mi chodziło, że coś pod złym kątem. Ja po prostu potrafię się przyznać "faktycznie, źle zrobiłem Macie rację wyszedł mi babol". Ty uważasz się za nieomylnego i będziesz zasłaniać się złudzeniem optycznym. Nie rozumiem takiego podejścia, bo na fotce w linku który dałem wyraźnie widać że było inaczej, teraz po prostu poprawiłeś oklejenie i wstawiłeś nowe zdjęcie. Ja wiele rzeczy w modelach zrobiłem nie tak jak trzeba, ale w każdym kolejnym modelu staram się nie popełniać już tych błędów dzięki "wytykom" kolegów, bo cenię każdą dobrą radę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 12:50    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
Ty uważasz się za nieomylnego i będziesz zasłaniać się złudzeniem optycznym. Nie rozumiem takiego podejścia, bo na fotce w linku który dałem wyraźnie widać że było inaczej, teraz po prostu poprawiłeś oklejenie i wstawiłeś nowe zdjęcie.

Oj chyba robi się pomału nie fajnie Smutny
Serio uważasz, że szpaku86 poprawiał to oklejenie? Ja w to wątpię, tym bardziej, że wiem co potrafią zrobić "programy graficzne" przy wrzucaniu zdjęć w sieć. Jeżeli nie zmniejszymy sami zdjęcia, tylko będziemy polegać na automatach wbudowanych np. w Picase to różnie to może być. Wrzucam czasem zdjęcia na flog.pl i też zdarza się, że zdjęcie na ich www nie wygląda w 100% tak jak u mnie oryginał.

Ale ja już chyba wiem jak to jest, zrobiłem dogłębną analizę i wyszło mi takie coś: szpaku86 nawet tych modeli nie składa! Perfidnie kradnie czyjeś foty, wykorzystuje PS i złudzenie optyczne i wszystkich nas oszukuje, że coś lepi. To by wyjaśniało dlaczego wszystko na jego zdjęciach jest takie czyściutkie, bo to tylko kreacja graficzna. A dodatkowe tworzenie warsztatowego bałaganu to byłoby już za dużo pracy
I tym humorystycznym akcentem dajmy już spokój tym dywagacją o kierunku sploty carbonu, bo okazuje się, że jest wszystko tak jak ma być.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez woocasch dnia 29 Wrz 2016, Czw 12:52, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 13:12    Temat postu:

woocasch napisał:

Cytat:
Ale ja już chyba wiem jak to jest, zrobiłem dogłębną analizę i wyszło mi takie coś: szpaku86 nawet tych modeli nie składa! Perfidnie kradnie czyjeś foty, wykorzystuje PS i złudzenie optyczne i wszystkich nas oszukuje, że coś lepi. To by wyjaśniało dlaczego wszystko na jego zdjęciach jest takie czyściutkie, bo to tylko kreacja graficzna. A dodatkowe tworzenie warsztatowego bałaganu to byłoby już za dużo pracy
I tym humorystycznym akcentem dajmy już spokój tym dywagacją o kierunku sploty carbonu, bo okazuje się, że jest wszystko tak jak ma być.


Chłopie rządzisz !!

kriskristoffers napisał;

Cytat:
Nie o to mi chodziło, że coś pod złym kątem. Ja po prostu potrafię się przyznać "faktycznie, źle zrobiłem Macie rację wyszedł mi babol". Ty uważasz się za nieomylnego i będziesz zasłaniać się złudzeniem optycznym. Nie rozumiem takiego podejścia, bo na fotce w linku który dałem wyraźnie widać że było inaczej, teraz po prostu poprawiłeś oklejenie i wstawiłeś nowe zdjęcie. Ja wiele rzeczy w modelach zrobiłem nie tak jak trzeba, ale w każdym kolejnym modelu staram się nie popełniać już tych błędów dzięki "wytykom" kolegów, bo cenię każdą dobrą radę.


Wesoly Wesoly Wesoly
Za nim zaczniesz podejrzewać kogoś o jakieś oszustwo przejrzyj cala relacje powstawania boczków to zobaczysz ze wszystko od początku było tak jak ma być (post nie był zmieniany !)... Podpowiem ze na zdjęciach bez reklam widać wszystko jak na dłoni mimo zmniejszonej rozdzielczość..

Ponadto Kris, jak byś mi dawał jakiekolwiek dobre rady to bym z nich skorzystał, ale na chwile obecna to mogę się przyznać jedynie do tego ze nie rozumiem po co piszesz takie głupot...

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 29 Wrz 2016, Czw 13:29, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 29 Wrz 2016, Czw 17:25    Temat postu:

Panowie ...skupmy się na modelach swoich aby zdążyć w terminie a ocenę zostawmy na koniec oceniając modele kolegów.
Dla mnie kawał pięknej roboty tylko pozazdrościć....
pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RCM_T




Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 01 Paź 2016, Sob 11:06    Temat postu:

Patrzę na ilość postów i myślę ale będzie co oglądać. A tutaj się okazuje, że są fotki rewelacyjnie wykonanych boczków i masa pierdół, słabo to wygląda dla kogoś nowego.
Jak dla mnie Krzysiek to warsztat masz na 5+, nic tylko brać przykład.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 08 Paź 2016, Sob 17:38    Temat postu:

Witam

Dzięki za komentarze !

Dzisiaj chciałbym przedstawić prace związane z klatką bezpieczeństwa która ostatnio wygadała tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt finalny klatki od strony pilota gdzie dodałem dwie lamki do czytania opisu trasy na nocnych OS-ach. Kolejna dodana rzecz to naklejka, podejrzewam ze z road taxem i na koniec karbonowe wykończenie ochraniacza z zewnętrznej strony klatki:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Klatka od strony kierowcy:

[link widoczny dla zalogowanych]

Przymiarki z boczkami drzwi:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Górna cześć klatki gdzie nawierciłem mocowania amortyzatorów pod przewody które trafia na swoje miejsce w późniejszej fazie składania. Dodatkowo zamontowałem kamerę on-bordową wraz z jej przewodem i mocowaniem. Kolejna dodana rzecz to karbonowe przysłony przeciwsłoneczne:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapomniał bym o lusterku... To trafiło na klatkę bezpieczeństwa i jest to różnica względem prawdziwego samochodu gdzie lusterko przymocowane jest do przedniej szyby. Niestety nie wpadłem na ten detal podczas planowania modelu i popełniłem błąd Tamiyi... Ale za to lusterko jak i kamera umiejscowione są pod odpowiednim kątem !!

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 08 Paź 2016, Sob 19:15    Temat postu:

Genialna robota, gratuluję raz jeszcze.
Jednak patrząc na to zdjęcie:

wydaje mi się, że ten element musisz jeszcze pomalować na czarno:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez woocasch dnia 04 Lip 2017, Wto 10:24, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 08 Paź 2016, Sob 20:21    Temat postu:

a pewny jestes ze karbon na zewnetrznej stronie ochraniacha jest pod wlasciwym katem? my ne bedziemy widziec ale pan bog widzi i w piekle bedziesz skladal same hellery Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 09 Paź 2016, Nie 9:59    Temat postu:

Dzięki za czujność i spostrzegawczość !
Po poprawce:

[link widoczny dla zalogowanych]


JB_Virtual napisał:

Cytat:

a pewny jestes ze karbon na zewnetrznej stronie ochraniacha jest pod wlasciwym katem? my ne bedziemy widziec ale pan bog widzi i w piekle bedziesz skladal same hellery Wesoly


Spoko, zdaniem niektórych to bluźnierstwo ze w ogóle ten ochraniacz tam jest Wesoly

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 09 Paź 2016, Nie 11:54    Temat postu:

Krzychu dla mnie to co ty wyprawiasz...to mistrzostwo świata, aż chce się takie warsztaty oglądać.
Ja czasami tracę cierpliwość nad maskowaniem...ale taka Twoja praca mnie motywuję i staram się bu chociaż w 20 % dorównać Tobie.....malujesz aerografem czy spreyami.....?

Robota bardzo mi się podoba...

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 09 Paź 2016, Nie 20:18    Temat postu:

Dzięki za komentarz i pochwale Pawle !

powerpablo napisał:

Cytat:
malujesz aerografem czy spreyami.....?


Maluje tak i tak, w przewadze na malowanie spreyami z uwagi na oszczędność czasu.

Dziś chciałbym zaprezentować prace związane z fotelami Subaru.
Tak wyglądały na ''surowo''...:

[link widoczny dla zalogowanych]

Fotele zostały rozwiercone, usunąłem szwy i niedoróbki formy po czym tyły pomalowane zostały czarnym półmatem. Następnie maskowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Malowanie czarnym matem:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny etap to kalki i kolejna warstwa farby, tym razem bezbarwny mat. Wszystko po to by zgubić nienaturalny połysk kalek na fotelach.

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny etap to zdjęcie maskowania :

[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatni etap to nakładanie karbonu na tyły oraz kolejny detal którego nie znajdziecie w instrukcji Tamiyi... By bardziej upodobnić fotele do prawdziwych dodałem imitacje materiałowych wszywek. Oto efekt:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na dziś to tyle

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 13 Paź 2016, Czw 22:12    Temat postu:

Witam

Dziś chciałbym przedstawić prace nad podstopnicami modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na początek pomalowana podstopnica kierowcy. Boczne ścianki zostały zwężone bo wyglądały odrobine za topornie...;

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny etap to wklejenie mat antypoślizgowych:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny etap to pomalowanie pedałów na srebrno a następnie maskowanie pod kolejne malowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po malowaniu, na pedałach sprzęgła i hamulca matowa imitacja antypoślizgowa:

[link widoczny dla zalogowanych]

Po ściągnięciu maskowania:

[link widoczny dla zalogowanych]

I podstopnica razem z pedałami:

[link widoczny dla zalogowanych]

Gaśnica:

[link widoczny dla zalogowanych]

Podstopnica pilota została pomalowana na czarno a następnie obklejona karbonem. Dodatkowo na frontowa ściankę trafiły trzy przyciski którymi podczas jazdy operował pilot. Przyciski wykonane z nitów.
A tak prezentuje się efekt finalny:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec obydwie podstopnice razem:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 14 Paź 2016, Pią 10:01    Temat postu:

Bosko! Chociaż na zdjęciach te trzy przyciski w podstopnicy pilota są trudne do dostrzeżenia, ale są i takie drobiazgi są po prostu genialne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14 Paź 2016, Pią 11:58    Temat postu:

Nie ma co gadac, szpka juz nikt nie podgoni Wesoly Pelna profeska, ja mialem 3 okazje by zglosic jakis model (Evo Makinena 1998, C4 Loeba 2010 i Xsara Loeba 2004) ale przy takim pozipmie wole lepic je dla siebie samego niz zajac ostatnie miejsce Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Paź 2016, Pią 12:35    Temat postu:

JB_Virtual napisał:
Nie ma co gadac, szpka juz nikt nie podgoni Wesoly Pelna profeska, ja mialem 3 okazje by zglosic jakis model (Evo Makinena 1998, C4 Loeba 2010 i Xsara Loeba 2004) ale przy takim pozipmie wole lepic je dla siebie samego niz zajac ostatnie miejsce Wesoly
Jak by wszyscy mieli takie podejście to mogli byśmy zamknąć nie tyle konkurs co całe forum.
Czy ty czasem nie pisałeś mi o jakimś tchórzostwie ??

Krzychu jak zwykle kalsa robota zarówno podstopnice jak i fotele, choć widzę że z tylną strukturą był niewielki problem - spróbuj sobie kiedyś w którymś z projektów przeciąć tą kalkę na trzy części i dopiero wtedy oklejać fotel, znacznie łatwiej się to robi a przerwy też da się zamaskować.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 14 Paź 2016, Pią 12:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14 Paź 2016, Pią 12:49    Temat postu:

Pisalem o tchorzpstwie ale widze ze musialem zrobic temat wrsztatowy a nie zrobilem tego gdy modele juz gotowe,... wiec po ptokach Wesoly Moze w nastepnej edycji cos zbuduje bo narazie sobie trenowalem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 18 Paź 2016, Wto 10:43    Temat postu:

Witam

Jak zawsze dziękuje za komentarze !

madmax napisał:

Cytat:
Krzychu jak zwykle kalsa robota zarówno podstopnice jak i fotele, choć widzę że z tylną strukturą był niewielki problem - spróbuj sobie kiedyś w którymś z projektów przeciąć tą kalkę na trzy części i dopiero wtedy oklejać fotel, znacznie łatwiej się to robi a przerwy też da się zamaskować.


Miłem niestety przygody z jednym fotelem wiec trzeba było improwizować... Dzięki za rade, skorzystam następnym razem.

Dziś chciałbym zaprezentować kolejne prace nad elementami wnętrza modelu, na początek kierownica i kolumna:

[link widoczny dla zalogowanych]

Po pomalowaniu czarnym półmatem nadszedł czas na maskowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie przymiarka do oklejonej karbonem kolumnie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kolejny etap to dokończenie prac nad kierownica:

[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz kolumna wzbogacona o przewody i ukończoną kierownice:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następny element modelu to drążek hamulca ręcznego:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I ostatni element na dzisiaj - obudowa ochronna akumulatora:

[link widoczny dla zalogowanych]

Z jednej strony doszly nawiercenia pod przewody:

[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt finalny po karbonowaniu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 18 Paź 2016, Wto 12:01    Temat postu:

Nie chce mi się powtarzać, więc nie będę komentować, że fajnie Ci to idzie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 18 Paź 2016, Wto 17:17    Temat postu:

Chłopie co Ty wyprawiasz.........kolumna mega wypasiona.
Powalasz na kolana tym warsztatem.

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 22 Paź 2016, Sob 16:43    Temat postu:

Witam

Jak zawsze dziękuje za komentarze !

Dzisiaj kolejna seria zdjęć związanych z pracami nad wnętrzem Subaru. Tym razem relacja powstawania uchwytu (futerału) na kaski który pierwotnie wyglądał tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jako ze w oryginalnym samochodzie ten element to nic innego jak gąbka, malując starałem się uzyskać efekt który w teksturze będzie właśnie gąbkę przypominał. Tak wiec malowałem szarym, następnie TS 71 z dystansu a na koniec mat. Oto efekty:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny krok to wykonanie imitacji stelaża oraz uchwytu na sluchawki:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skoro już o słuchawkach mowa to tak wyglądały w trakcie malowania:

[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt finalny z dodanymi przewodami:

[link widoczny dla zalogowanych]

I na koniec przymiarka:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22 Paź 2016, Sob 18:43    Temat postu:

Co tu komentować....po prostu brak słów...wymiatasz....

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 24 Paź 2016, Pon 16:34    Temat postu:

Witam

Dziś kolejna relacja z prac nad wnętrzem modelu.
Na początek kolejna rzecz której nie znajdziecie w instrukcji- tylna półka wzbogacona o karbonową płytę.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W razie wątpliwości w która stronę powinien iść splot karbonu...:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny element modelu to kaski:

[link widoczny dla zalogowanych]

Po szpachlowaniu i malowaniu podkładem:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po malowaniu na srebrno:

[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie do malowania wnętrza. I tu pojawia się rozbieżność w tym jak producent modelu zaleca malowanie a jak było w realu, mianowicie Tamiya w instrukcji podaje czarny mat, natomiast materiał we wnętrzu kasku powinien mieć kolor piaskowy.

[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt po malowaniu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Następny krok to oklejanie kasków gdzie również ominąłem błąd Tamiyi, mianowicie na kasku Burnsa inaczej rozlokowane są reklamy Bell niż na kasku pilota. Dorobiłem również mikrofony. Oto efekt finalny:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 24 Paź 2016, Pon 18:01    Temat postu:

Ładna robota. Czy możesz podzielić się informacją o źródle takiej dokładnej dokumentacji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin