Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[KONKURS] Subaru Impreza WRC (Monte Carlo 2001) Burns/Reid
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 09 Maj 2016, Pon 23:26    Temat postu: [KONKURS] Subaru Impreza WRC (Monte Carlo 2001) Burns/Reid

Witam.

Nadszedł czas bym i ja przystąpił do konkursu.
Wybór projektu nie był łatwy. Po miesiącach spędzonych z dwoma pomarańczami ze Stuttgartu pomyślałem ze czas na jakieś WRC. Finalnie zdecydowałem się wykonać model drugiego i jak do tej pory i zarazem ostatniego Mistrza Świata Rajdów Samochodowych pochodzącego z Wysp Brytyjskich: Richarda Burnsa pilotowanego przez Roberta Reida.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miniatura która chce wykonać pochodzi z pierwszej eliminacji RMS czyli Rajdu Monte Carlo którego załoga Subaru drugi rok z rzędu nie ukończyła z powodu awarii samochodu...
X2 SRT to numer rejestracyjny niebieskiej rajdówki i to właśnie na tym aucie będę możliwie najbardziej się wzorował.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do budowy modelu posłuży model Tamiyi, który od wielu lat czekał na pólce by końcu się za niego zabrać:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodatkowo wykorzystam zestaw blaszek produkcji Scale Motorsport:

[link widoczny dla zalogowanych]

Standardowo już nie obędzie się bez nitów:

[link widoczny dla zalogowanych]

Zapinek na maskę (są również w zestawie blaszek ale wole te na poniższym zdjęciu):

[link widoczny dla zalogowanych]

Oraz karbonu i kewlaru:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do wnętrza trafi Nokia z uchwytem mocującym:

[link widoczny dla zalogowanych]

Słuchawki i zeszyt :

[link widoczny dla zalogowanych]

Żeby dodatkowo utrudnić sobie zadanie zdecydowałem się wykonać ten model z elektrownia pochodząca z innego z zestawu Subaru Tamiyi:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dzięki prywatnej rozmowie z kolega Mad Maxem wiem już jak przerobić elektrownie tak aby pasowała do rajdu Monte Carlo za co bardzo dziękuje, podobnie jak za dodatkowe dokumentacje które otrzymałem również od Szanownego Kolegi !
Na wstępie to tyle

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 10 Maj 2016, Wto 8:10    Temat postu:

Ale masz uproszczone zadanie - zazdroszczę, bo nie musisz rzeźbić zderzaka. Nie zazdroszczę tylko oklejania elektrowni karbonem bo przerabiałem to u siebie w GB2001 Wesoly. A jaki lakier dajesz bo Blue Mica to nie jest. Nie masz jednej Nokii 6310i na sprzedaż?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 10 Maj 2016, Wto 9:43    Temat postu: Re: [KONKURS] Subaru Impreza WRC (Monte Carlo 2001) Burns/Re

szpaku86 napisał:
Dzięki prywatnej rozmowie z kolega Mad Maxem wiem już jak przerobić elektrownie tak aby pasowała do rajdu Monte Carlo za co bardzo dziękuje, podobnie jak za dodatkowe dokumentacje które otrzymałem również od Szanownego Kolegi !
Cieszę się że mogłem się odwdzięczyć za materiały do EVO VI - powodzenia w budowie

kriskristoffers napisał:
Ale masz uproszczone zadanie - zazdroszczę, bo nie musisz rzeźbić zderzaka.
Kriss nie przesadzaj, mogłeś też ten model zrobić, mogłeś też zrobić kilka innych Imprez o których już Ci psiałem, większość zbudowanych przez Ciebie modeli była prosto z pudła a jak musisz w końcu coś więcej przerobić to jęczysz jak nie powiem kto Wink wyluzuj się trochę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 10 Maj 2016, Wto 9:48    Temat postu:

Ten model już robiłem - jako swój pierwszy i nie chciałem się powielać. A który to niby model tylko z pudła? Każdy był dłubany oprócz właśnie MC2001 i Arai, do którego nie miałem papierów Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 10 Maj 2016, Wto 9:51    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
A który to niby model tylko z pudła?
Na przykład dwa które masz w podpisie
kriskristoffers napisał:
Każdy był dłubany oprócz właśnie MC2001 i Arai, do którego nie miałem papierów Wesoly
A cóż w nich takiego zmieniałeś ?? w porównaniu z tym co terasz musisz zrobić to były pierdoły (chyba że mnie pamięć zawodzi)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 10 Maj 2016, Wto 9:58    Temat postu:

Te w podpisie z tego co pamiętam:

Monte Carlo - blachy, karbon
GB 2001 - blachy, wentyle, karbon, okablowanie, oklejona elektrownia

Inne

Francja 2001 - blachy, wentyle, ruchome amortyzatory, karbon, kable
Hołek Szwecja - blachy, karbon, wzmocnienie klatki, kable

Więcej grzechów nie pamiętam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 10 Maj 2016, Wto 10:04    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
GB 2001 - blachy, wentyle, karbon, okablowanie, oklejona elektrownia
To w takim razie teraz szpaku86 też będzie swój model przerabiał i nie będzie on prosto z pudła czyż nie ??

Miałeś wymienić przeróbki a nie dodataki w postać blachy, carbonu, oklejenia elektrowni... bo jak tak to kolegę szpaku86 też takie "przeróbki" czekają. Wiec tak jak napisałem w porównaniu z tym co terasz musisz zrobić to były pierdoły


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 10 Maj 2016, Wto 17:10    Temat postu:

Witam.

W moim mniemaniu pisanie ze ktoś ma łatwiej bo cos tam, albo trudniej bo co innego nie ma większego sensu... Do każdego projektu podchodzę indywidualnie a prawda jest taka ze żeby uzyskać fajny efekt finalny zawsze trzeba się wiele napracować niezależnie od modelu jaki się robi.
W kwestii dyskusji czy model jest ''prosto z pudla'' czy nie to moim zdaniem każda przeróbka czy dodatek (karbon, blaszki, nity przewody albo nawet zmiana kolorystyki detali) której nie uwzględnia instrukcja danego modelu dyskwalifikuje dany model z tego miana. Tak wiec w zasadzie żadnego z modeli jaki wykonałem w ostatnich latach nie określił bym mianem modelu ''prosto z pudla''...

W kwestii koloru to mam zamiar położyć właśnie TS- 50 na biały podkład co powinno dać zadowalający efekt... Jeśli chodzi o Nokie to musiałbym poszukać na stychu, może gdzieś się znajdzie Very Happy

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 11 Maj 2016, Śro 21:46    Temat postu:

Witam

Dziś pierwsze oględziny modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na pierwszy ogień pujada oczywiście szwy i nadleki, następny krok to rozwiercenie karoserii pod sruby elektrowni, anteny itp. Dodatkowo trzeba będzie wkleić i szpachlować elementy przedniego zderzaka:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do dopracowania jest także spojler... Najpierw trzeba uporać się niedopracowanymi odlewami form a następnie szpachlowanie podstawy i ścianek bocznych. Zastanawiam się czy szpachlować górna lotkę czy nie... W końcu jest mocowana na bocznych śrubach wiec monolit to to nie był.

[link widoczny dla zalogowanych]

Szpachlować i przerabiać jak już wspomniałem trzeba tez elektrownie. Nie obejdzie się tez bez nawiercania pod śruby mocujące:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przymiarki:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny element modelu równie ważny co karoseria to oczywiście płyta podłogowa i wnętrze auta:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podczas przymiarek spostrzegłem spore niedopracowanie w płycie podłogowej subaru:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kosz na kaski wydaje się usadowiony za wysoko, a w dodatki cześć (podejrzewam ze akumulator) wisi w powietrzu. Wygląda to dosyć głupio wiec postanowiłem przerobić płytę podłogową i zrównam ja jej tylna częścią:

[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałbym uzyskać taki efekt:

[link widoczny dla zalogowanych]

Przewody paliwowe ich gniazda tez sa w planie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejnym elementem wnętrza jest klatka bezpieczeństwa:

[link widoczny dla zalogowanych]

I kolejne przeróbki, a mianowicie po stronie kierowcy chce usunąć zaznaczone ochraniacze:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli któryś z Kolegów ma jakieś obiekcje albo inne sugestie dotyczące przeróbek czekam na opinie.
Kilka fotek kolejnych przymiarek:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na dziś to tyle

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 11 Maj 2016, Śro 21:59    Temat postu:

Chyba jeszcze z klatki do usunięcia jest płyta od strony pilota Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 11 Maj 2016, Śro 22:28    Temat postu:

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Chyba jeszcze z klatki do usunięcia jest płyta od strony pilota Mruga


Chyba ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 12 Maj 2016, Czw 20:26    Temat postu:

Na pewno. Podeślij mi na PW adres maila to podeślę Ci fajną dokumentację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tutek




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12 Maj 2016, Czw 21:43    Temat postu:

Polecam stronę: [link widoczny dla zalogowanych] jak i cały temat na tamtym forum. Dużo zdjęć w wysokiej rozdzielczości, w dodatku dość nieznane zdjęcia.

Co do Imprezy, jako fan Subaru mocno kibicuję, zwłaszcza, że w tym roku 15 rocznica zdobycia mistrzostwa przez Richarda Burnsa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CHAOS




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Duisburg/ Kluczbork

PostWysłany: 14 Maj 2016, Sob 22:36    Temat postu:

stronka świetna szkoda ze podrzucasz ja teraz dopiero jak moja impreza już złożona Wesoly

co do konkursu POWODZENIA dla wszystkich !!!!!!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 26 Maj 2016, Czw 17:54    Temat postu:

Witam po urlopie !

Na wstępie serdecznie dziękuje Panom za dodatkowe dokumentacje zdjęciowe!

Dzisiaj chciałbym przedstawiać rozwiercona i oszlifowana karoserie modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trójkąty zaszpachlowane w przednim zderzaku, dziury pod śruby mocujące elektrownie i jej wsporniki, dziury pod zamki w drzwiach i anteny. Sporo uwagi należało poświecić przedniemu zderzakowi w gdyż wlot powietrza bym źle wyprofilowany.

Kolejny element prac to tylny spojler który jak już wspomniałem wcześniej należało szpachlować:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po szlifie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostałe elementy nadwozia - wloty powietrza:

[link widoczny dla zalogowanych]

Nadwozie czekające na podkład:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny prace które chciałbym dzisiaj przedstawić dotyczą elektrowni. Na początek zdjęcia sterynowej konstrukcji wewnętrze strony:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Szpachla:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po szlifie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec podobnie jak nadwozie tak i elementy przedniego oświetlenia przygotowanie do malowania podkładem:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 30 Maj 2016, Pon 10:46    Temat postu:

Witam.

Dziś wstępne prace związane z przeróbkami płyty podłogowej.
Dodatkowy fragment płyty:

[link widoczny dla zalogowanych]

Szpachlowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Szlifowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 30 Maj 2016, Pon 15:27    Temat postu:

Jak zwykle szybko Ci to idzie i tak czystko, że szok! Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 02 Cze 2016, Czw 23:46    Temat postu:

Witam

Dzięki za komentarz, z tym szybko to bym się kłócił...

Dzisiaj druga odsłona prac nad płytą podłogową. Tym razem płyta zyskała dziury pod przewody paliwowe, elektryczne i hydrauliczne. Dodatkowo dorobiłem uchwyty (uszy) mocujące końcówki przewodów paliwowych jak również pozbyłem się niedopracowanych nadlewek formy z bagażnika do którego finalnie trafi koło zapasowe.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tym sposobem kolejny element modelu jest gotowy do malowania podkładem.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Cze 2016, Pią 11:04    Temat postu:

Kawał solidnej roboty

Pytanie:
Nie boisz się że między fabryczną kastą a tą częścią którą dorobiłeś, po malowaniu będzie widoczna przerwa??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 03 Cze 2016, Pią 11:15    Temat postu:

madmax napisał:

Cytat:
Nie boisz się że między fabryczną kastą a tą częścią którą dorobiłeś, po malowaniu będzie widoczna przerwa??


Boje się tylko ze nie zdążę z modelem na czas...
Jeśli chodzi o dosztukowany fragment podłogi to jestem spokojny, z reszta jak położę podkład to się okaże. W razie czego będę poprawiał tak aby przerwy nie było ale póki co się nie zanosi.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 04 Cze 2016, Sob 12:02, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 06 Cze 2016, Pon 21:29    Temat postu:

Witam

Dziś kolejna odsłona prac przygotowawczych części modelu przed malowaniem podkładem. Klatka bezpieczeństwa została pozbawiona szwów i nadlewek, prawdę mówiąc pochłonęło to chyba więcej czasu niż praca nad karoseria... Dodatkowo na klatkę trafiły wzmocnienia przednich rur. Po wielokrotnym przejrzeniu dokumentacji własnych i udostępnionych przez Kolegów postanowiłem zostawić płytę ochronna od strony pilota gdyż nie znalazłem zdjęcia na którym ewidentnie widać ze ma jej nie być w modelu który wykonuje...
Oto efekty;

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do malowania przygotowana jest również tylna polka na która finalnie trafi karbonowa płyta:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny element to drzwi z wewnętrznej strony - z przednich wyciąłem korbki otwierania okien, z tylnych zasobniki które w rzeczywistości umiejscowione są na nadkolach i połączone są z amortyzatorami.

[link widoczny dla zalogowanych]

Na dziś to tyle

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 06 Cze 2016, Pon 21:41    Temat postu:

Krzychu....Ty się kolego nie martw , że nie zdążysz w takim tempie spokojnie dasz radę. Inni w ogóle jeszcze nic nie dłubali (nie wspomnę o sobie:) )
A tak poważnie to trzymam kciuki by wszyscy konkursowicze zdołali skończyć w czasie.
kawał dobrej i solidnej roboty oby tak dalej.

Pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez powerpablo dnia 06 Cze 2016, Pon 21:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 07 Cze 2016, Wto 9:17    Temat postu:

Jeśli chodzi o płytę od strony pilota to mi się wydaje że to miała być imitacja jakiejś torby na pilotowe graty bo nic innego mi do głowy nie przychodzi, bo montowanie czegoś takiego dla bezpieczeństwa nie wiem czy cokolwiek by wniosło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 07 Cze 2016, Wto 19:54    Temat postu:

szpaku86 napisał:
postanowiłem zostawić płytę ochronna od strony pilota gdyż nie znalazłem zdjęcia na którym ewidentnie widać ze ma jej nie być w modelu który wykonuje...


A fotka Solberga z tego roku jako przykład nada się?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 07 Cze 2016, Wto 20:32    Temat postu:

Jak zawsze dziękuje za komentarze !

Madmax napisał:

Cytat:
Jeśli chodzi o płytę od strony pilota to mi się wydaje że to miała być imitacja jakiejś torby na pilotowe graty bo nic innego mi do głowy nie przychodzi, bo montowanie czegoś takiego dla bezpieczeństwa nie wiem czy cokolwiek by wniosło.


Brzmi całkiem logicznie aczkolwiek wygląda jak ochraniacz...

Kriskristoffers napisał:

Cytat:
A fotka Solberga z tego roku jako przykład nada się?


Moim zdaniem się nie nada... Samochody poszczególnych załóg różniły się miedzy sobą nawet na tych samych rajdach. Zdecydowałem się zostawić omawiany element gdyż znalazłem taki na zdjęciu auta Burnsa z rajdu Portugali...
Nada się?

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 07 Cze 2016, Wto 20:40    Temat postu:

Szedłbym tropem madmaxa że to torba czy jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 07 Cze 2016, Wto 23:30    Temat postu:

Z jednej strony piszesz że auta różniły się na tym samym rajdzie, z drugiej strony dajesz zdjęcie z Portugalii gdzie rajd odbyła się półtorej miesiąca później - trochę to dla mnie nie zrozumiałe - tu np zdjęcie z GB i tego elementu już nie ma


kriskristoffers napisał:
Szedłbym tropem madmaxa że to torba czy jak.
Też mi się tak wydaje, do tego myślę że te przetłoczenia na tym elemencie Tamiya nie zrobiła przypadkowo.

Co to jest nie wiem - napisałem co mi wyszło z przemyśleń - kolor tego czegoś jest raczej matowy i osobiście jak bym składał ten model w tym momencie też bym to zostawił tak jak planujesz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tutek




Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 09 Cze 2016, Czw 10:01    Temat postu:

Hej,

Może to okaże się pomocne: poniżej link do ilustrowanego katalogu części zamiennych Prodrive'u do Imprezy S7. Strony 30-33 to boczne sekcje klatki.

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 09 Cze 2016, Czw 10:45    Temat postu:

Czad dokumentacja - dzięki Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 09 Cze 2016, Czw 13:29    Temat postu:

To zdjęcie zamknie chyba powyższą dyskusję:

[link widoczny dla zalogowanych]

Moim zdaniem może to być jakiś ochraniacz, mało tego na fotce widać jeszcze torbę na "kwity" pilota.
Dla zainteresowanych zdjęcie w wiekszej rozdzielczości wrzuciłem [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekg dnia 09 Cze 2016, Czw 13:35, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 09 Cze 2016, Czw 17:15    Temat postu:

Witam !

Madmax napisał:

Cytat:
Z jednej strony piszesz że auta różniły się na tym samym rajdzie, z drugiej strony dajesz zdjęcie z Portugalii gdzie rajd odbyła się półtorej miesiąca później - trochę to dla mnie nie zrozumiałe - tu np zdjęcie z GB i tego elementu już nie ma


Nie wiem czy ten element był w rajdzie GB czy nie ale na pewno nie da się tego stwierdzić sugerując się zdjęciem które dodałeś... Co prawda jest to auto Burnsa o numerach rejestracyjnych X 20 SRT którym to załoga brała udział w tym rajdzie w 2001 roku ale od tego czasu auto brało udział w imprezach niższej rangi aż do 2004 roku i zmieniało się przez lata. Obecnie samochód jest częścią ''Richard Burns Collection" i został zrestaurowany na wzór auta z 2001 roku. Auto różni się takimi detalami jak przedni zderzak, anteny, uchwyt na kaski, ma parę lusterek zamiast jednego itp.
Tak wiec logiczniejsze dla mnie było wzorować się na wnętrzu auta które jeździło półtorej miesiąca po Monte niżeli wzorować się na samochodzie odrestaurowanym po latach czy tez autami innych kierowców jak Solberg...
Na szczęście wątpliwości rozwiał Kolega Krzysiek Kg za co jestem wdzięczny i dziękuje, padła retoryka - jak Solberg nie miał to nikt inny nie miał... Wesoly

Dziękuje również Koledze Tutkowi za kolejne dokumentacje! Na pewno wiele się przyda w budowie.

Dzisiaj chciałbym przedstawić pierwsza serie zdjęć pomalowanego podkładem Subaru:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka elementow nadwozia:

[link widoczny dla zalogowanych]

Przymiarka:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomalowana podkładem elektrownia:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przymiarka:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ten oto sposób dobiłem do pierwszej setki zaprezentowanych warsztatowych zdjęć...

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 10 Cze 2016, Pią 14:52    Temat postu:

Szybko Ci idzie. Ile warstw podkładu poszło na kastę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 10 Cze 2016, Pią 15:08    Temat postu:

Nie jest latwiej od razu przykleic do kasty wszystkie czesci ktore beda niebieskie jak wloty i spoiler ? Wesoly Jak ty je trzymasz gdy to malujesz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 12 Cze 2016, Nie 18:30    Temat postu:

JB_Virtual napisał

Cytat:
Nie jest latwiej od razu przykleic do kasty wszystkie czesci ktore beda niebieskie jak wloty i spoiler ?


Moim zdaniem lepiej malować z osobna ponieważ można dokładniej pomalować każdy element nie martwiąc się ze gdzieś nie domalujemy... Ponadto o wiele lepiej poleruje się części w taki właśnie sposób.

JB_Virtual napisał

Cytat:
Jak ty je trzymasz gdy to malujesz ?


Tu trzeba improwizować ale najczęściej wykałaczki lub wykałaczki + taśma klejąca zdają egzamin.

Krzysiekg napisal:

Cytat:
Ile warstw podkładu poszło na kastę?


Szczerze nie liczyłem... Powiem tylko ze na kastę, płytę podłogową, klatkę i wszystkie elementy które znajdziesz poniżej poszły nie cale 2 puszki podkładu.

Dzisiaj chciałbym przedstawić druga serie zdjęć prezentujących efekty malowania podkładem. Na początek płyta podłogowa:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Klatka i boczki:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 20 Cze 2016, Pon 10:12    Temat postu:

Malowanie wszystkich elementów wyszło bardzo dobrze - no i nie ma przerwy o którą miałem obawy. Jak zwykle całość chirurgicznie sterylna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 22 Cze 2016, Śro 22:03    Temat postu:

Witam !

Jak zawsze dziękuje za komentarz.

Dzisiaj trzecia i ostatnia odsłona prac związana z malowaniem podkładem - tym razem przymiarki :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 23 Cze 2016, Czw 8:15    Temat postu:

No i co tu dużo komentować, prace idą genialnie do przodu. Ostatnie kilka zdjęć wygląda jakby zrobione w Prodrive przy składaniu prawdziwej Imprezy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 01 Lip 2016, Pią 10:43    Temat postu:

Witam

Jak zawsze dziękuje za komentarz !

Dzisiaj dalsze prace związane z karoseria modelu która zyskała kolor:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 02 Lip 2016, Sob 0:47    Temat postu:

czy mi sie wydaje, czy jest lekka pomarancza na prawym tyle ? Wesoly dziwne oswietlenie pozatym i strasznie to srebrne Wesoly

wymadrzam sie a dalej nie zdecydowalem jaki model by tu zbudowac Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 03 Lip 2016, Nie 10:51    Temat postu:

JB_Virtual napisał:

Cytat:
czy mi sie wydaje, czy jest lekka pomarancza na prawym tyle ? Wesoly dziwne oswietlenie pozatym i strasznie to srebrne Wesoly



Nie wydaje Ci się, skórka pomarańczy jest równomierna na całej karoserii. Na tym etapie prac nie ma to jednak większego znaczenia gdyż na kastę trafia teraz kalki, potem bezbarwny a następnie polerowanie co sprawi (jak wszystko dobrze pójdzie) ze kasta będzie jak lustro...
W oświetleniu nie widzę nic dziwnego ani srebrnego ... Wesoly

Dzisiaj chciałbym przedstawić pozostałe części karoserii po malowaniu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Płyta podłogowa :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostałe elementy wnętrza:


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 03 Lip 2016, Nie 11:50    Temat postu:

Boczki też TS malowałeś? Chyba raczej czarny gloss+mat, a potem na to karbon?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 03 Lip 2016, Nie 16:53    Temat postu:

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Boczki też TS malowałeś?


Tak

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Chyba raczej czarny gloss+mat, a potem na to karbon?


Raczej na pewno nie. Przynajmniej nie w sposób w jaki blednie sugeruje instrukcja Tamiyi i Twoje stwierdzenie/pytanie...
Z karbonu sa jedynie wewnętrzne obicia drzwi (zaznaczone na poniższym zdjęciu) natomiast reszta elementu to blacha która nalezalo pomalować pod kolor karoserii, podwozia i wnętrza auta:

[link widoczny dla zalogowanych]

Widać to doskonale nawet na zdjęciu które Sam dodałeś wcześniej jak i na innych zdjęciach poruszających temat wnętrza modelu.

Jak na takiego znawcę i miłośnika marki subaru Twoje pytania/sugestie są dosyć dziwne...

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 03 Lip 2016, Nie 17:01    Temat postu:

Chodziło mi właśnie o te miejsca obiciowe, a nie cały boczek - nie dogadaliśmy się Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 03 Lip 2016, Nie 17:47    Temat postu:

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Chodziło mi właśnie o te miejsca obiciowe, a nie cały boczek - nie dogadaliśmy się Wesoly


Czyli myślałeś ze zostawię obicia drzwi pod kolor nadwozia ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 03 Lip 2016, Nie 23:57    Temat postu:

A jesli mialbym cos zasugerowac, to zrobienie modelu na waskich oponach z kolcem Wesoly Malo jest takich modléli i mysle zen twoj by sie tym wyroznial. A Opony i tak latwo zmienic wiec w zaleznosci "od nastroju" raz zalozych takie a raz inne zeby sie inaczej prezentowal Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 04 Lip 2016, Pon 14:11    Temat postu:

Pięknie ciśniesz do przodu, przy tym jakość warsztatu i samego wykonania jest odpowiednio wysoka. Nic tylko podziwiać i próbować dorównać Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 04 Lip 2016, Pon 14:23    Temat postu:

szpaku86 napisał:
kriskristoffers napisał:
Cytat:
Chodziło mi właśnie o te miejsca obiciowe, a nie cały boczek - nie dogadaliśmy się Wesoly
Czyli myślałeś ze zostawię obicia drzwi pod kolor nadwozia ?
Myślę że Krissowi chodziło o to czy te obicia drzwi będziesz malował jeszcze jakimś czarnym kolorem jako podkład pod carbon

JB_Virtual napisał:
A jesli mialbym cos zasugerowac, to zrobienie modelu na waskich oponach z kolcem Wesoly Malo jest takich modléli i mysle zen twoj by sie tym wyroznial. A Opony i tak latwo zmienic wiec w zaleznosci "od nastroju" raz zalozych takie a raz inne zeby sie inaczej prezentowal Wesoly
Tylko jeśli się nie mylę wersja z elektrownią i oponom z kolcem była by nie do końca zgodna z oryginałem bo taki zestaw nie był założony razem

Lakier ładnie siadł, zawsze mnie zastanawia jak wam się udaje nie zalewać modeli skoro używacie takiej ilości lakieru (ja go kładę dużo mniej ja zawsze gdzieś, zawsze coś)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 04 Lip 2016, Pon 14:25, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 07 Lip 2016, Czw 19:22    Temat postu:

Witam

Dzieki za komentarze i zainteresowanie !

JB_Virtual napisał:

Cytat:
A jesli mialbym cos zasugerowac, to zrobienie modelu na waskich oponach z kolcem Wesoly Malo jest takich modléli i mysle zen twoj by sie tym wyroznial.


Model jak wyjdzie zgodnie z planem to i tak będzie się wyróżniał od innych (jakie miałem okazje widzieć) zdecydowanie większa ilością detali i poprawnie wykonaną elektrownią. Ponadto samochód bardziej podoba mi się na asfaltowych felgach i oponach. Aczkolwiek sugestia jest godna uwagi- może się zdecydujesz?

Dziś chciałbym przedstawić kolejny etap prac nad karoserią modelu na który trafiły kalki. Na tym etapie kasta gotowa jest do pomalowania bezbarwny. Ze względów praktycznych i w celu oddania większego realizmu reszta kalek trafi już na wypolerowany lakier. Nadmienię także ze plastrony numeryczne położyłem podwójnie by osiągnąć lepszy efekt bieli.
A oto efekty:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 09 Lip 2016, Sob 23:20    Temat postu:

szpaku86 napisał:
Model jak wyjdzie zgodnie z planem to i tak będzie się wyróżniał od innych (jakie miałem okazje widzieć) zdecydowanie większa ilością detali i poprawnie wykonaną elektrownią. Ponadto samochód bardziej podoba mi się na asfaltowych felgach i oponach.
Moja wersja się wyróżnia bo też jest z elektrownią różnica jest tylko taka że u mnie dolna jest w kolorze nadwozia, ale już ten temat omawialiśmy Wink Twoja natomiast na pewno będzie lepiej wybajerzona bo u mnie nie było aż tak daleko idących przeróbek typu podłoga czy kable.
Kalki tradycyjnie klasa tak samo jak czystość warsztatu
twg to martwiłeś się czy zdążysz do końca konkursu z budową modelu a śmiem twierdzić że Twoja budowa jest najdalej posunięta w czasie.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 09 Lip 2016, Sob 23:41, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 11 Lip 2016, Pon 13:10    Temat postu:

szpaku86 napisał:

Ze względów praktycznych i w celu oddania większego realizmu reszta kalek trafi już na wypolerowany lakier.


Jakie to cele praktyczne?
Za 10-15 lat kalki niezabezpieczone mogą nieładnie popękać.


Idziesz z modelem jak burza, za chwilę będzie galeria:) Tradycyjnie wszytko czysto i perfekcyjnie. Nie pasuje mi tylko kolor. 02C z palety subaru na auta od 2001 wydaje się bliższy oryginałowi. Ale jeżeli nie używasz aero to Ts-50 jest jedynym słusznym wyborem.

Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin