Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[KONKURS] Toyota Celica Turbo 4WD Hołowczyc, Gryczyński

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 29 Sty 2013, Wto 23:42    Temat postu: [KONKURS] Toyota Celica Turbo 4WD Hołowczyc, Gryczyński

Pobawię się i ja. Witam wszystkich. Udział w konkursie traktuję jako zabawę, a nagrodą dla mnie będzie w końcu ukończenie jakiegoś modelu. A w zasadzie modeli Wesoly Regulamin nie stanowi o dozwolonej ich liczbie, więc postanowiłem w jednym warsztacie zrobić 2 (prawie identyczne) modele, oczywiście galerie będą osobno.
Przejdźmy do modeli. Toyota Celica St185 Hołowczyca z Rajdu Krakowskiego 1995 oraz bliźniaczy model Gryczyńskiego z Rajdu Wisły 1995. No może nie do końca były to takie same auta, bo jak wszyscy wiemy Hołek dysponował starszym modelem z 1992 roku. Model bazowy to świetnie wszystkim znana Celica Castrol od Tamiyi. Szybki in-box:













A tu mała niespodzianka od Tamki. W najnowszej reedycji tego modelu producent w końcu zastosował biały kolor na kalkach:



Małe porównanie ze starszymi kalkami. Pierwsza z lewej ma jakieś 5-7 lat, w środku ok. 2 lat i z prawej najnowsze. Śmiem twierdzić, że kalki nie poźółkły z czasem tylko Tamiya nigdy ich nie robiła jak należy. Na szczęście to się zmnieniło.





Kalki MF-Zone będę kładł pierwszy raz w życiu:




Model sam w sobie nie jest zbyt skomplikowany, dlatego mam nadzieję skończyć w terminie. Będzie kilka zmian. Jak wiemy Tamiya najpierw zrobiła Celicę Safari, a potem dorzucając jedną wypraskę powstała asfaltowa wersja z Monte. Dzięki temu w asfaltowej wersji mamy np. małe szutrowe tarcze hamulcowe czy ogromny bak paliwa. Te elementy postaram się zmienić. W wersji asfaltowej Tamka obniżyła zawieszenie poprzez zmianę miejsca mocowania tarczy a nie poprzez wymianę samej kolumny Mcphersona na krótszą. Tego jednak ruszać nie będę. Pasy, trochę karbonu, może jakieś kable i tyle.

Wszelkie porady, podpowiedzi i krytyka mile widziane, najlepiej w trakcie prac. Tak aby dało się jeszcze coś poprawić/zmienić.
Jeżeli ktoś posiada fotki tych aut to bardzo o nie proszę. W necie kiepsko z tymi latami, a na dysku same avi z tych lat plus zakurzone VHS-y w szafce.

Na koniec mały quiz -zagadka. W jakich 3 (o tylu wiem) rajdach w naszym kraju, obydwie budowane przeze mnie Toyoty miały okazję się spotkać. Zakładając oczywiście, że Celica Hołka H50 1110 to póżniejszy OLO 2100, a Gryczyńskiego K-AM 1705 przerejestrowano na WXD 1888.

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 30 Sty 2013, Śro 1:31    Temat postu:

hej
kogo moje oczy widząWesoly
myślałem że o naszym forum już zapomniałeś.
projekt ciekawy a jaki bak zastosujesz i tarcze?
masz może jakąś dokumentacje odnośnie baku? bo sam jestem ciekaw jak to wyglądało.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 30 Sty 2013, Śro 10:19    Temat postu:

ccsrally napisał:
hej
kogo moje oczy widząWesoly
myślałem że o naszym forum już zapomniałeś.

Ciekawe że mi też to od razu do głowy przyszło

Witam po dość długiej przerwie.
Bacznie będę się przyglądać Twojej relacji bo na pewno przyda mi się ona przy budowie Celici Stomila z 96,
tgw to nie myślałeś żeby ją właśnie zrobić ??

W kwestii zdjęć to oczywiście coś się poszuka, ale obawiam się że może być krucho.
Odnośnie pytania to obstawiam Krakowski, Polski i Karkonoski.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RCM_T




Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 30 Sty 2013, Śro 12:03    Temat postu:

Fajne rajdówki. Celica to jest jednak klasyk. Ze zdjęciami z tamtych lat u mnie krucho strasznie ale jak coś mi wpadnie to napewno zamieszczę.
A jeżeli chodzi o twój konkurs to według mojej wiedzy te rajdówki spotkały sie tylko dwa razy, na rajdzie wisły 1995 i barbórce warszawskiej 1995 .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 30 Sty 2013, Śro 21:39    Temat postu:

ccsrally napisał:

a jaki bak zastosujesz i tarcze?
masz może jakąś dokumentacje odnośnie baku? bo sam jestem ciekaw jak to wyglądało.


Łukasz, bak wyglądał mniej więcej tak:





Mam żywiczny odlew zestawu S27 do Celicy St165 - on jest całkiem podobny. Ewentualnie może coś sam wystrugam. A tarcze chcę użyć z Corolli WRC, może nie są idealne, ale na pewno lepsze niż te z pudła. No i mam do nich idealne blaszki. Tak wyglądały w tarcze w 1:1 (2 fotka mojego autorstwa):





i same tarcze:



Jako, że mam w planie kilka asfaltowych St185 to będę robił odlewy żywiczne tarcz z corolli. Jakby ktoś był zainteresowany, to nie ma problemu odlać więcej kompletów. Ale to dopiero za jakiś czas.

Na początek ruszam z kastą. Kilka śladów łączenia form i w zasadzie żadnych niespodzianek, w końcu to Tamiya:

do usunięcia






W ruch idzie tradycyjnie papier 800 potem 1200, 1500 i 2000. Szlifuję całą powierzchnię kasty. Kilka wieczorów i wrzucę update.


madmax napisał:
przyda mi się ona przy budowie Celici Stomila z 96,
tgw to nie myślałeś żeby ją właśnie zrobić ??


Oczywiście, że tak. To między innymi jeden z planowanych projektów. Fajnie jakby były jeszcze kalki na Hołkową Celicę w barwach Stomil Mobil z 95 roku.

RCM_T napisał:

A jeżeli chodzi o twój konkurs to według mojej wiedzy te rajdówki spotkały sie tylko dwa razy, na rajdzie wisły 1995 i barbórce warszawskiej 1995 .


No to mamy 2 z 3 Wesoly Został jeszcze ten jeden, tajemniczy start..


Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 31 Sty 2013, Czw 17:37    Temat postu:

Witam !

Projekta, a raczej projekty zapowiadaja sie niezwykle interesujaco. Widze ze Masz odpowiednia wiedze, plan i dokumentacje wiec to juz polowa sukcesu... Swietny pomysl z tarczami, niewierzylem do puki sam niesprawdzilem. Mialem wrazenie ze tarcze i zaciski beda za duze do tych felg ale milo sie zaskoczylem.
Odnosnie baku to tak wyglada w skali 1:24 :







Zbiornik pochodzi z transkitu do ST 205 ale odpowiada idealnie. Musze jednak przestrzec ze spotkalem sie z duzymi bakami takimi jak na rajd safari w Toyotach ktore wcale nie braly udzialu w tej imprezie jak rowniez widzialem zbiorniki o zupelnie innych ksztaltach i rozmiarach.

Tak czy inaczej zycze powodzenia !

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 31 Sty 2013, Czw 19:30    Temat postu:

Tak, też mam fotki z innym bakiem, ale mimo wszystko mniejszym niż ten oryginalny. Może robię sobie pod górę, ale chce go zmienić. Twój bak wydaje się być idealny. Myślę, że ma dosyć proste kształty, więc może udałoby się go zrobić z polistyrenu. Prosiłbym Cię tylko o wymiary.
Moje modele nie będą idealną kopią aut w 1:1, za mało dokumentacji tych konkretnie sztuk. Będę po prostu bazował na ogólnodostępnych fotkach St185ki, a są to różne rajdy i różni zawodnicy.

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekg dnia 31 Sty 2013, Czw 20:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 01 Lut 2013, Pią 18:30    Temat postu:

Zamiast pisac wymiary postanowilem zrobic szkic, mysle ze bedzie zdecydowanie latwiej:




W razie niejasnosci pisz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 04 Lut 2013, Pon 13:17    Temat postu:

Krzyśku jeśli jesteś zainteresowany to mam taki bak i tarcze w sprzedaży. Jak coś to odezwij się na email.
Powodzenia przy budowie modeli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 05 Lut 2013, Wto 1:31    Temat postu:

Krzychu dzięki za szkic, niebawem pokażę co wystrugałem.
Bartek poszło pw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 05 Lut 2013, Wto 18:14    Temat postu:

Nie ma problemu, az jestem ciekaw jak Ci wyszedl ten bak...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 06 Lut 2013, Śro 14:59    Temat postu:

Dziś popracowałem nad felgami. Przyjrzyjmy się jeszcze raz oryginalnej feldze:

na każdym ramieniu są małe otworki:


w modelu te miejsca są wypukłe:


delikatnie je zeszlifowałem:


następnie scriber'em do linii podziału zaznaczyłem otworki


i tak wygląda pierwsza felga wraz z pseudo wentylem:


Ciężko było zrobić takie makro zdjecia aby pokazać te otworki, w realu wygląda to lepiej niż na foto.

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eden




Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: 06 Lut 2013, Śro 15:33    Temat postu:

Następny kosmita (w pozytywnym znaczeniu). Wentyle otworki - ciekawe co jeszcze można zrobić aby urealnic model Wesoly

Ode mnie szacun Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 06 Lut 2013, Śro 15:45    Temat postu:

Miała być zabawa, a tu co jeden to z lepszym pomysłem wyskakuje Shocked ... idę spakować Sobieskiego z powrotem do pudełka....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eden




Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: 06 Lut 2013, Śro 21:01    Temat postu:

madmax napisał:
Miała być zabawa, a tu co jeden to z lepszym pomysłem wyskakuje Shocked ... idę spakować Sobieskiego z powrotem do pudełka....


Ja już odpuściłem i spakowałem nie bawię się tak... Oni mają chyba dodatkową parę dłoni w skali 1:24 i nimi robią te cuda. Bo moje palce są jakieś niezdarne. Jedyna szansa że nie zdążą w terminie Jezyk

A tak poważnie - patrzę na te przeróbki i nie wierzę że tyle jeszcze można zrobić - zaskakuje mnie każdy nowy detal ale i nakręca do zrobienia. Jestem pod wrażeniem i naprawdę trzymam kciuki żeby wszyscy konkursowicze skończyli i żeby powstały piękne galerie rajdówek Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 07 Lut 2013, Czw 15:08    Temat postu:

Panowie nie przesadzajcie, toż to tylko kilka dziurek, a nie żadne wielkie modelarstwo! Jak powiedziałem na wstępie, chcę po prostu ukończyć jakiś model po bardzo długim zastoju. A konkurs, tj. termin końcowy jest dla mnie motywatorem, nie nagrody. Nie pakujcie nic do kartonów, no chyba że gotowe modele przed kurzem zabezpieczyć chcecie Wesoly

Eden przy Twoim tempie to spokojnie jeszcze z kolejnym modelem zdążysz, a Maciek teraz to już tylko lakier na Sobieskiego i półmetek prac osiągnięty.

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 07 Lut 2013, Czw 16:15    Temat postu:

krzysiekg napisał:
Eden przy Twoim tempie to spokojnie jeszcze z kolejnym modelem zdążysz, a Maciek teraz to już tylko lakier na Sobieskiego i półmetek prac osiągnięty.
Krzysiek

Maćków nas dwóch Mruga

Połowa może nie, prędzej jakaś "jednapiąta" ja to dale w lesie jestem z tym modelem.

Chodzi mi o podejście do szczegółów, kurde kto by zwracał uwagę na jakieś małe otworki w felgach, ja u siebie np zastanawiam się jak zrobić te "zadziory" na masce do których montowana jest elektrownia - ale to akurat widać gołym okiem i nie potrzebna jest jakaś wielce wyszukana dokumentacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 07 Lut 2013, Czw 18:05    Temat postu:

Tego typu szczegoly zawsze dodaja uroku modelom, wiec bardzo fajnie ze sie zdecydowales z tym podzialac. Jesli chodzi o dziury w masce pod elektrownie to technika taka sama, nie ma w tym zadnej wiekszej filozofi wystarczy dobrze wymierzyc gdzie maja byc otwory. Szkoda ze tak niewielu modelarzy decyduje sie na takie detale...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 17 Lut 2013, Nie 0:01    Temat postu:

Na modelowanie kompletnie nie mam ostatnio czasu, ale wrzucę kilka fotek z ostatnich prac, że niby coś się na warsztacie dzieje.

Wlot powietrza w aucie Gryczyńskiego, po prawej oryginał - po lewej trochę zmodyfikowany. Zeszlifowane nity i nawiercone otworki 0,3 mm:



Nity, których użyję:





Przymiarka tylko do zdjęcia, muszę je skrócić. Mocowanie anteny to również Hobby Design - zestaw "C"



Kończę szlifować kasty, niedługo podkład i kolor.

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 17 Lut 2013, Nie 20:54    Temat postu:

mm
praca idzie super. Krzychu ile kosztują takie bajery i gdzie to można kupić? Pewnie w UK w każdym modelarskim:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 17 Lut 2013, Nie 21:29    Temat postu:

Te konkretnie nity to jakieś niecałe 5 funtów plus przesyłka, ale to było większe zamówienie, więc to jakieś grosze. Wczoraj znalazłem na ebayu i kupiłem na próbę kilka rodzajów nitów rosyjskiej firmy MasterClub. Cena 4,99 ale za 180szt! Jak przyjdą to dam znać jak wyglądają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 19 Lut 2013, Wto 19:08    Temat postu:

Widze ze bardzo lubisz nawiercac dziurki wiec w naszych modelarskich szeregach powinienes miec ksywe "Dziurkacz" !! Mam nadzieje ze sie niepogniewasz o ten maly zart... Oczywiscie detale wygladaja na bardzo dobrze wykonane i jestem ciekaw jak w finalnej odslonie modelu beda sie prezentowaly takie dodatki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19 Lut 2013, Wto 21:35    Temat postu:

Podejrzewam że w fianalnej odsłonie nikt nie zwróci na to uwagi, bądź wogóle nie będzie tego widać Wesoly Ale to już chyba ostatnie nawierty były, choć szkoda bo się już rozkręciłem Laughing

ps. moje dachowe nity całkiem dobrze widać na tym filmiku - 46 sek:
http://www.youtube.com/watch?v=80cYqq8kiyA

polecam ten kanał, to były czasy..

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekg dnia 19 Lut 2013, Wto 21:41, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 19 Lut 2013, Wto 21:37    Temat postu:

hej
zawsze możesz ponawiercać w środku: klatka imitacja śrub przełaczniki na desce rozdzielczej itp Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 19 Lut 2013, Wto 21:43    Temat postu:

Tzn ostatnie otwory na zewnątrz, do wnętrza jeszcze dojdziemy.. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
beeper




Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22 Lut 2013, Pią 16:48    Temat postu:

Świetna robota, właśnie zabrałem się za ten model ale nie jestem w stanie znaleźć za wiele zdjęć referencyjnych. Gdzie znalazłeś szczegółowe zdjęcia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22 Lut 2013, Pią 17:32    Temat postu:

Odwiedź stronę gtfours.co.uk do tego oczywiście Pan google.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12 Mar 2013, Wto 20:43    Temat postu:

Skończyłem prace nad kastami. Po ostatnim szlifowaniu, a przed podkładem wyglądały tak:

nowy nożyk pozwolił mi zrobić bardzo głębokie linie - a jednocześnie wąskie






po dwóch warstwach białego podkładu gunze:









i po 2 mokrych, ale niezalewających warstwach TS-26:











Teraz odstawiam je na jakieś 2 tygodnie, a potem kaleczki Laughing Jestem nieźle w tyle w porównaniu z innymi Konkursowiczami. Już wiem, że nie zdążę w terminie, ale na pewno Toyoty skończę do połowy roku.

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12 Mar 2013, Wto 23:29    Temat postu:

NO Krzychu robota na wysokim poziomie.
Patrze, że hurtowo lecisz z Toyotkami, nie tylko konkursowe....

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 13 Mar 2013, Śro 0:09    Temat postu:

To chyba wina słabych fotek, widocznie coś się w nich odbija Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 13 Mar 2013, Śro 17:16    Temat postu:

Powiem szczerze ze linie podzialu jak i pomalowane nadwozia bardzo dobrze sie prezentuja, chyba ze to tez wina (albo zasluga) slabych fotek (hahaha) ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin