Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[TERAZ POLSKA] Ford Focus WRC 'Marlboro' Kulig/Baran

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Gru 2007, Pią 12:38    Temat postu: [TERAZ POLSKA] Ford Focus WRC 'Marlboro' Kulig/Baran

W końcu zacząłem długo oczekiwany projekt Focusa Marlboro J.Kulig. Pomysł budowy tego samochodu chodził mi po głowie od czasu kiedy zacząłem składac modele rajdówek. Zakupiłem okazyjnie kalkę na ten model, dostępna jest tylko jedna jej wersja z Rajdu Portugalii 1999. Jak wiadomo Portugalia to rajd szutrowy a ja koniecznie chciałem zrobic wersję asfaltową. Jako że nie spotkałem się z kalkami rajdów odbywanych w Polsce w 2000 i 2001 roku wybór padł na rajd San Remo w którym Janusz startował jako drugiej eliminacji MŚ.

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli ktoś z was ma jeszcze jakieś fotki z tego rajdu prosiłbym o podrzuccenie

Ostatnio zakupiłem okazyjnie wymagany model, kalki miałem wcześniej i dodatkowo z poprzednich modeli będą brane reklamy i numery startowe

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 22 Gru 2007, Sob 13:24, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 14 Gru 2007, Pią 16:17    Temat postu:

No nareszcie się doczekałem relacji. Powodzenia w budowie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja666




Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 15 Gru 2007, Sob 15:30    Temat postu:

gdzie kupiłeś kalke...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 17 Gru 2007, Pon 19:31    Temat postu:

kalkę kupiłem jakiś rok temu na allegro za cenę 19,90zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 22 Gru 2007, Sob 12:17    Temat postu:

Dziś pierwsza aktualizacja.
Ze względu na brak wolnego czasu udało mi się zrobic niewiele, o to efekty pierwszych prac

szyby przednie, boczne oraz tylna z gotowym spojlerem i światłami

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


stwierdzam że koła wyszły dośc fajnie

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


z kastą była największa walka i problem ale jednak jakoś się udało

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


to na początek tyle, czekam na pierwsze opinie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ja666




Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22 Gru 2007, Sob 18:24    Temat postu:

no narazie ładnie ci idzie tylko mi się wydaje jak by ten lakier był troche nie równy
p.s.mam pytanko nie sprzedał byś oryginalnej kalkomani za 25zł..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 22 Gru 2007, Sob 19:24    Temat postu:

jakbyś postawił przed 25 jeszcze 2 to może bym się zaczął zastanawiac - a mówiąc poważnie to nie sprzedam jej za żadne pieniądze bo dla mnie jest bezcenna a drugiej takiej już raczej nie dostanę
co do lakieru to jest z nim wszystko ok może tak po prostu na zdjęciach wyszło


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 22 Gru 2007, Sob 20:20    Temat postu:

Koledze chyba chodziło o oryginalną kalkę z pudła, a nie o kalkę Kuliga - napisał to wyrażnie przecież Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 22 Gru 2007, Sob 21:28    Temat postu:

no chyba że o tą kalkę chodzi wtedy nie widzę problemu z jej sprzedażą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiloszKr




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 23 Gru 2007, Nie 4:21    Temat postu:

Budowa powolutku posuwa się do przodu. A czy w jakiś sposób będziesz próbował zniwelować próg koloru czerwonego na białym tle ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 23 Gru 2007, Nie 13:18    Temat postu:

nie za specjalnie wiem jak sobie poradzic z tą kwestią, wcześnie bawiłem się przez chwilę taką kostką której używają kobiety do wykańczania paznokci, i z tego co zauważyłem zdaje to egzamin
jeśli masz jakąś sugestię lub dobry sposób to będe wdzięczny jeśli podasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
subaroman




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustron, Cork EIRE

PostWysłany: 23 Gru 2007, Nie 21:12    Temat postu:

Hejka.
Uwazaj na blad w kalkomanii. Zle zostaly wykonane boczki tylnego spojlera (patrz foto rajdowki). Bo widze ze chyba zaczales juz zle oklejac!!!!

I bedziesz skladac szutrowy model na asfaltowych kolach i zawiasie??

I najwazniejsze: BEZ LUSTERKA Z PRAWEJ STRONY!!!
bo bedziesz potem kombinowal jak ja...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez subaroman dnia 23 Gru 2007, Nie 21:32, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 23 Gru 2007, Nie 23:11    Temat postu:

Cytat:
subaroman:
I bedziesz skladac szutrowy model na asfaltowych kolach i zawiasie??


To ma być wersja z Sanremo 2000 - czyli z rajdu asfaltowego. Sam jestem w trakcie projektu auta z tego rajdu. Madmax zycze powodzonka przy budowie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 24 Gru 2007, Pon 0:05    Temat postu:

co do lusterka z prawej strony to oczywiście go nie będzie i tak jak powiedział krzysiekg model będzie w wersji asfaltowej na asfaltowym zawiasie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 29 Gru 2007, Sob 14:00    Temat postu:

Dzisiaj kolejna niewielka aktualizacja, co zostało zrobione to przed wszystkim linie podziału z których nie jestem zbyt zadowolony i prawdopodobnie a raczej na pewno zostaną poprawione ponieważ wyszły nierówne i nie są takiej samej grubości

chciałem tylko powiedziec że linie podziału wykonywałem tak naprawdę pierwszy raz

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


no i udało mi się skończyc całe podwozie, zostały jeszcze tylko płyty które chcę okleic kevlarem

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


dodatkowo skończyłem fotele w których zostały wypalone otwory po bokach i na środku na pasy bezpieczeństwa

[link widoczny dla zalogowanych]

no i to by było na tyle, czekam na opinie i uwagi co można poprawic, ja po zrobieniu zdjęc jak zwykle znalazłem niedoróbki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 29 Gru 2007, Sob 14:01, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiloszKr




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 29 Gru 2007, Sob 16:51    Temat postu:

Broń Cię oklejać płyty karbonem czy Kewlarem. Pytanie widziałeś kiedyś jak wygląda płyta pod silnikiem czy innymi elementami napędowymi chronionymi płytami. ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 29 Gru 2007, Sob 17:06    Temat postu:

Mam to samo zdanie co Miłosz. Płyta pod silnik nie powinna być w kevlarze a tym bardziej w carbonie. Ten element powinien być z blachy w odcieniu srebrnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 29 Gru 2007, Sob 17:50    Temat postu:

no to w takim razie płyty pomaluje według instrukcji,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiloszKr




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 30 Gru 2007, Nie 0:06    Temat postu:

Madmax jest kilka rozwiązań technicznych konstrukcji i budowy płyt pod silnik i inne elementy pod podwoziem. Jeśli potrzebujesz informacji daj znać.

Albo jeśli nie zrobi Ci to problemu to umieszczę kilka przykładów w tym temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 30 Gru 2007, Nie 14:30    Temat postu:

jeśli będziesz łaskaw to ja nie widzę problemu a prawdopodobnie jeszcze skorzystam z Twoich porad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
subaroman




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustron, Cork EIRE

PostWysłany: 30 Gru 2007, Nie 14:58    Temat postu:

Jezeli chcesz, to moge Ci dac naklejki pod numery startowe( dwie ze znaczkiem A na bialym polu). Sztuk trzy, w jednej (tej na dach) trzeba poprawic tylko biale pole. Duze czarne cyfry tez sie znajda, tez z tego rajdu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez subaroman dnia 30 Gru 2007, Nie 15:02, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 30 Gru 2007, Nie 15:07    Temat postu:

dzięki wielkie ale naklejki i numery startowe już mam, ewentualnie brakuje mi tylko tych na przednia maskę i na tylną szybę bo mam z 2001 roku a potrzebuje z 2000

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiloszKr




Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: 31 Gru 2007, Pon 0:37    Temat postu:

Wstawiam miniaturki by zdjęcia nie straciły na walorach praktycznych.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 02 Sty 2008, Śro 11:46    Temat postu:

Ze względu na braki w materiałach to znaczy kalki ze struktury carbonu oraz blach na pasy postanowiłem położyc kalkę na kastę, o to i efekty moich prac.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


oraz znalazłem komplet zapinek na maskę i klapę które oczywiście również umieściłem

[link widoczny dla zalogowanych]


mam tylko do was prośbę i pytanie zarazem czy ktoś z was ma plakietki z logiem rajdu San Remo 2000 i czy mógłby je oddac lub odsprzedac bo te które kupiłem są z sezonu 2001 a zauważyłem to dopiero po otrzymaniu przesyłki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 02 Sty 2008, Śro 11:51, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 02 Sty 2008, Śro 12:00    Temat postu:

Oklejenie modelu jest ładne, sam focus w tym malowaniu był chyba najładniejszy ze wszystkich widzianych przeze mnie, ale mam małe "ale" do kilku rzeczy.
Po pierwsze malowanie na ostatnim zdjęciu wokół wlotów na masce, szczególnie koło prawego.
Po drugie primo, popraw zapinki na masce bo masz otwarte.
Po trzecie primo trochę za grube linie podziału, szczególnie z tyłu.

Sorry, że "wytyknąłem" Ci kilka błędów, nie miało to na celu obrazić Cię ani nic z tych rzeczy.
Myślę że kilka moich uwag pomoże Ci w dalszej budowie.
Trzymam kciuki, pozdro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mulczas dnia 02 Sty 2008, Śro 12:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 02 Sty 2008, Śro 13:07    Temat postu:

wszelkie konstruktywne uwagi mile widziane

linie podziału są rzeczywiście za grube ale tak jak pisałem po raz pierwszy je robiłem więc nie wyszły tak dobrze jak powinny
malowanie będzie jeszcze na pewno poprawione bo zauważyłem to dopiero na zdjęciach
a zapinki są ruchome i nie widzę potrzeby ich przyklejac ale fakt zamknąc je trzeba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 02 Sty 2008, Śro 13:35    Temat postu:

Madmax mam dla Ciebie radę - kup mazak szary lub czarny taki cienki do linii podziału. Ja sam mam problem z ich wykonaniem dlatego zakupiłem sobie mazak i po kłopocie. Naprawdę niektóre problemy można łatwo rozwiązać Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 02 Sty 2008, Śro 14:00    Temat postu:

A ja dalej robię linie pędzelkiem i jest luz. Jak je bardziej pogłębisz to będzie ok. Twoje są za płytkie i farba nie siedzi w nich tylko wyłazi na boki. Mam Mazak i powiem ci że to kwestia przyzwyczajenia. Bardziej mi się podoba wykonanie liń pędzelkiem niż mazakiem. Ale to tylko moja wizja. Każdy lubi co innego, jeden czekoladę a drugi jak mu nogi śmierdzą Smile

A co do modelu to jest luz. Poprawisz tych kilka rzeczy o których mulczas pisał i będzie OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Sty 2008, Czw 19:15    Temat postu:

Dzięki za uwagi z których skorzystam oraz rady odnośnie linii podziału tylko jaki mazak jest najlepszy do takiej roboty, musi byc jakiś specjalistyczny czy zwykły ze sklepu papierniczego.

Dziś kolejna i chyba ostatnia aktualizacja przed moim wyjazdem w góry. Skorzystałem z uwag dot. płyty pod silnik i wykonałem ja w taki oto sposób, powiem szczerze że wyszła w miarę naturalnie.

[link widoczny dla zalogowanych]


kolejną rzeczą jaką wykonałem jest mocowanie koła zapasowego oraz mniejsze elementy w środku samochodu

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
subaroman




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustron, Cork EIRE

PostWysłany: 03 Sty 2008, Czw 20:59    Temat postu:

Pytanie:
Czemu nie przetarles opon papierem sciernym w celu usuniecia nadlewu na srodku bieznika? Zrob to i bedzie miodzio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Sty 2008, Czw 22:52    Temat postu:

zapomniałem zupełnie o tym, poza tym koła zostały założone tylko do zdjęcia no może z wyjątkiem zapasowego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
subaroman




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustron, Cork EIRE

PostWysłany: 03 Sty 2008, Czw 23:09    Temat postu:

madmax napisał:
zapomniałem zupełnie o tym, poza tym koła zostały założone tylko do zdjęcia no może z wyjątkiem zapasowego

Spoko. To dobrze, ze przypomniales sobie. Tylko obawiam sie, ze naklejki na oponach moga nie wytrzymac tej operacji....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Sty 2008, Czw 23:23    Temat postu:

sie zrobi delikatnie to wytrzymają (mam nadzieje), a jak nie to położę jeszcze raz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 01 Lut 2008, Pią 12:53    Temat postu:

Oto fotki o których wczoraj rozmawialiśmy. Może się jeszcze przydadzą:



















Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 01 Lut 2008, Pią 14:32    Temat postu:

dzięki za fotki szczególnie ta podwozia jest przydatna
jeśli chodzi o wnętrze to mam dokładniejsze z pośmiertnego albumu o Januszu - jeśli ktoś by potrzebował to mogę spróbowac zeskanowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 27 Lut 2008, Śro 0:04    Temat postu:

po zakupie kalki z carbonem prace znowu ruszyły
BuJoN tak jak mówiłeś oklejanie to koszmar i mam powoli już dośc
zdjęcia oczywiście wkrótce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 27 Lut 2008, Śro 13:44    Temat postu:

madmax napisał:
po zakupie kalki z carbonem prace znowu ruszyły
BuJoN tak jak mówiłeś oklejanie to koszmar i mam powoli już dośc
zdjęcia oczywiście wkrótce

Będzie git Very Happy . Trzeba tylko nabrać wprawy, a później leci wszystko z górki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 29 Lut 2008, Pią 15:26    Temat postu:

dziś chciałem wam pokazac kolejne fotki z mojej dłubaniny, jak na pierwszy raz nie wyszło najgorzej i po wykonaniu zdjęc znalazłem jeszcze kilka drobnostek do poprawki w szczególności jeśli chodzi o boczki

oto efekty

podnóżki pod nogami kierowcy i pilota

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

będe musiał jeszcze tylko zmienic kolor pedałów i powinno byc ok, niestety ze względu na możliwości mojego aparatu nie byłem w stanie zrobic dobrej fotki hamulca ręcznego który też został oklejony carbonem


deska rozdzielcza

[link widoczny dla zalogowanych]


no i boczki które wyszły najgorzej z całości

[link widoczny dla zalogowanych]


proszę o łaskę co do ocen bo tak jak mówiłem robiłem to pierwszy raz, co nie oznacza że słowa krytyki są wskazane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikey




Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29 Lut 2008, Pią 15:45    Temat postu:

A czy gaśnica powinna być pokryta carbonem? Bo chyba nie ma takich Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 29 Lut 2008, Pią 17:09    Temat postu:

Mikey napisał:
A czy gaśnica powinna być pokryta carbonem? Bo chyba nie ma takich Mruga


według zdjęc z albumu o Januszu są gaśnice pokryte carbonem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 04 Mar 2008, Wto 18:33    Temat postu:

witam dziś kolejna mała aktualizacja chyba już ostatnia kolejna będzie w dziale galerii

ostatnia zrobiona przez mnie rzecz to fotele razem z pasami bezpieczeństwa, oto jak wyglądają one u mnie


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 04 Mar 2008, Wto 18:43    Temat postu:

No widze że przy pasach musiales sie namęczyć. Powiedz tylko dlaczego kubły lekko się błyszczą i czy wyprowadzenie pasów z siedziska jest na pewno w dobrym miejscu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 04 Mar 2008, Wto 21:50    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
No widze że przy pasach musiales sie namęczyć. Powiedz tylko dlaczego kubły lekko się błyszczą i czy wyprowadzenie pasów z siedziska jest na pewno w dobrym miejscu?


no rzeczywiście namęczyłem się trochę ale było warto, nie wiem dlaczego kubły się błyszczą bo pomalowałem je farbą XF1 w dodatku pędzlem więc nie powinno byc takiego efektu może to od światła tak wyszło,
co do mocowania pasów to są one w prawidłowym miejscu - wiem o tym dobrze bo miałem przyjemnośc podróżowac rajdówką z 5 punktowymi pasami i wychodzą one z fotela dokładnie w kroczu więc mocowanie jest jak najbardziej słuszne - dlatego wyciąłem je na załamaniu w siedzisku fotela


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 05 Mar 2008, Śro 13:00    Temat postu:

dziś już na pewno ostatnia szybka aktualizacja
dokleiłem boczki oraz górę klatki, na klatce z tyłu za pilotem pojawiła się etykietka z informacjami o załodze

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


tak jak wspominałem to już ostatnia aktualizacja, teraz pozostaje tylko poczekac na ładną pogodę w celu zrobienia zdjęc do galerii do której już teraz zapraszam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 05 Mar 2008, Śro 19:04    Temat postu:

Sorki, że sie znowu czepiam, ale mam pytanie czym malowałes kokpit bo też się błyszczy jakoś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 05 Mar 2008, Śro 19:49    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
Sorki, że sie znowu czepiam, ale mam pytanie czym malowałes kokpit bo też się błyszczy jakoś?


odpowiedź jest taka sama jak w przypadku foteli farba XF1 od Tamiya - nie wiem dlaczego błyszczy się na zdjęciach bo w realu jest ok
przednia częśc klatki jest pomalowana X18 i różnica jest widoczna


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 05 Mar 2008, Śro 19:51, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 05 Mar 2008, Śro 22:46    Temat postu:

Zdjęcia może zbytnio się naświetliły i dlatego tak to wygląda. Powiem ci że jak na brak aerografu to model wygląda very gut Very Happy Ciekaw jestem efektu końcowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin