|
dla strugających w domowym zaciszu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dins
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 03 Sty 2009, Sob 17:42 Temat postu: [TERAZ POLSKA]Subaru Impreza WRC Kuzaj/Lukas Rajd Warszawski |
|
|
Jako, że mam drobny problem z moim F1, postanowiłem rozpocząć kolejny model. Wybór padł na ten.
Z tego:
i tego:
powstanie to:
A teraz do rzeczy
zakleiłem otwory na anteny i chwyt powietrza na dachu poprzez rozgrzanie kawałka ramki i wciśnięcie go od spodu oraz wyszlifowałem.
potem pobawiłem się z klatką bezpieczeństwa, odzierając piankę ochronną do połowy (może tego nie widać ale jest obdarte).
Następnie nie wiedząc co zrobić to zrobiłem sobie szyny do ustawienia pedałów z polistyrenu.
i drążek skrzyni biegów (rozciągnięta ramka+rączka z Lancer WRC z Hellera)
Teraz pozostaje zrobić otwór na środku pod jedyną antenę, dokończyć skrobanie klatki i inne pierdoły .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmax
rallyholick
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Celestynów/Warszawa
|
Wysłany: 03 Sty 2009, Sob 17:48 Temat postu: |
|
|
no w końcu ktoś się porwał na ten model - czekam na kolejne prace
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dins
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 27 Sty 2009, Wto 18:17 Temat postu: |
|
|
Po trudach na uczelni spowodowanych zbliżającą się sesją (jak każdy student robię wszystko na ostatnią chwilę ) postanowiłem wznowić prace nad subarką.
Podkład na kaście (jedna warstwa)
A tutaj efekt łatania otworów na dachu
Obróbki skrawaniem ciąg dalszy - prawa część klatki
I tutaj mam pytanie czy w tej Imprezie była płyta na klatce czy też nie, bo wszystkie zdjęcia które znalazłem nie pokazują prawej strony tylko lewą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dins
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 09 Lut 2009, Pon 15:18 Temat postu: |
|
|
Czas kontynuować prace.
Miały być przez weekend dwa kolory ale nic z tego nie wyszło i jest jeden w dodatku do poprawek.
Nadwozie
Podwozie
A tutaj tylna półka zrobiona z nudów
Do następnego razu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dins dnia 09 Lut 2009, Pon 15:20, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dins
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 02 Mar 2009, Pon 19:23 Temat postu: |
|
|
Czas na małą aktualizację, od poprzedniej minął prawie miesiąc i czas pokazać postęp prac, oczywiście postęp jest większy niż na zdjęciach przykładem może być pomalowana rura wydechowa ale kogo to interesuje jeśli nie jest jeszcze na miejscu .
Do rzeczy
Lewa strona
Prawa strona
Jeno oczko...
...i cała buzia
To ostatnie takie żółte bo źle złapałem bilans bieli, ale oddaje to co trzeba.
Oczywiście nic oprócz skrzydła z tyłu nie jest wklejone tylkozałożone do fotek.
Oczka robiłem 3 dni i w międzyczasie wykarbonowałem parę innych rzeczy, ale zapomniałem sfotografować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
modelman
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 02 Mar 2009, Pon 19:47 Temat postu: |
|
|
No , no pięknie się prezentuje a szczególenie te "oczka". Bardzo równe przejścia kolorów super robota ! ja ciągle nie mogę się oswoić z carbonem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmax
rallyholick
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Celestynów/Warszawa
|
Wysłany: 02 Mar 2009, Pon 20:14 Temat postu: |
|
|
no fakt carbon na przednich kloszach bardzo ładnie położony, no i pomarańcz na bieli też dobrze się prezentuje choc mam wrażenie że z prawej strony jest jakby trochę postrzepiony
a tak w ogóle to w jaki sposób zamaskowałeś lewą stronę żeby uzyskać zaokrąglone przejście kolorów ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dins
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 02 Mar 2009, Pon 21:09 Temat postu: |
|
|
Z prawej faktycznie jest postrzępione, mea culpa, źle zamaskowałem ale tam jest takie zaokrąglenie, które przechodzi przez błotniki na maskę zresztą i tak tam poprawię tylko inaczej będę maskował, z lewej też jest takie miejsce, ale tam przyjdzie kalka.
Lewą stronę zamaskowałem tamiyowską taśmą odpowiednio przyciętą, a dokładnie kilkoma kawałkami przyciętej na okrągło taśmy.
Zapomniałem dodać: carbon to wyrób SMS położony przy użyciu płynów Microscale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BuJoN
MoD
Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: 02 Mar 2009, Pon 22:27 Temat postu: |
|
|
Malowanie spoko oprócz tych kilku niedociągnięć o których wspomniałeś. Ale w sprawie zdjęć to nie obraź się ale koszmar. Chodzi mi o światło. Na każdej fotce inny odcień. Nie wiadomo jak naprawdę wygląda ten pomarańcz. Staraj się robić zdjęcia albo z lampą lub bez bo takie mieszane nie mają sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dins
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 03 Mar 2009, Wto 18:44 Temat postu: |
|
|
Może za bardzo się sugerujesz się tym ostatnim, tam jak wcześniej napisałem źle złapałem bilans bieli (zawsze robię ręcznie), żadne zdjęcie nie jest robione z lampą błyskową, natomast mam dwie lampki biórkowe na przeciw siebie ustawione. Dodam też, że żadne ze zdjęć nie było korygowane programem graficznym.
Nie obrażam się na zdjęcia, terenowe wychodzą mi znacznie lepiej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
subaroman
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ustron, Cork EIRE
|
Wysłany: 03 Mar 2009, Wto 20:35 Temat postu: |
|
|
A, ze tak zapytam, nie lepiej bylo zapodac asfaltowa wersje tej Subaryny?
Pozdro!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 03 Mar 2009, Wto 21:00 Temat postu: |
|
|
Do wersji asfaltowej trzeba kombinować felgi 11 ramienne i tu znowu może pojawić się problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dins
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: 03 Mar 2009, Wto 21:18 Temat postu: |
|
|
Ddodatkowo musiałbym przerabiać zawieszenie , a tak wszystko jest pod kontrolą. Warszawski był szutrowo-asfaltowy więc nie widzę problemów, a poza tym tylko taki miałem model Imprezy na stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmax
rallyholick
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Celestynów/Warszawa
|
Wysłany: 03 Mar 2009, Wto 22:23 Temat postu: |
|
|
technicznie rzecz ujmując model wybrany przez Dinsa jest prawidłowy bo tak jak stwierdził rajd był szutrowo/asfaltowy, dodatkowo powiem że na drugi dzień rajdu Leszek nie zmieniał amortyzatorów i jechał na szutrowym amortyzatorze z asfaltową felgą i oponą a to z tego powodu że drugiego dnia było tylko około 24km oesowych w Warszawie i jak sam Leszek powiedział wymiana była by po prostu zbyt droga
na potwierdzenie fotka poglądowa
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 03 Mar 2009, Wto 22:48, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
subaroman
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ustron, Cork EIRE
|
Wysłany: 03 Mar 2009, Wto 23:40 Temat postu: |
|
|
madmax napisał: | technicznie rzecz ujmując model wybrany przez Dinsa jest prawidłowy bo tak jak stwierdził rajd był szutrowo/asfaltowy |
Acha, kumam. Z tego wniosek, ze musze kupic innym model...hehee...
Pozdro!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madmax
rallyholick
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Celestynów/Warszawa
|
Wysłany: 04 Mar 2009, Śro 0:06 Temat postu: |
|
|
subaroman napisał: | madmax napisał: | technicznie rzecz ujmując model wybrany przez Dinsa jest prawidłowy bo tak jak stwierdził rajd był szutrowo/asfaltowy |
Acha, kumam. Z tego wniosek, ze musze kupic innym model...hehee...
Pozdro!!!! |
a ja Ci powiem ze swojego Kuzaja TNT postawie na asfaltowym zawieszeniu - bo na odcinki Pałac Kultury i Białołęka zawias był mocno skręcany a na Bemowo podnoszony poza tym zrobić tak jak na zdjęciu nie chcę bo wygląda nienaturalnie a szutrowych rajdówek za bardzo nie lubię
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 04 Mar 2009, Śro 0:09, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|