Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[TERAZ POLSKA]Subaru Impreza WRC Kuzaj/Lukas Rajd Warszawski

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 03 Sty 2009, Sob 17:42    Temat postu: [TERAZ POLSKA]Subaru Impreza WRC Kuzaj/Lukas Rajd Warszawski

Jako, że mam drobny problem z moim F1, postanowiłem rozpocząć kolejny model. Wybór padł na ten.

Z tego:

i tego:

powstanie to:


A teraz do rzeczy
zakleiłem otwory na anteny i chwyt powietrza na dachu poprzez rozgrzanie kawałka ramki i wciśnięcie go od spodu oraz wyszlifowałem.

potem pobawiłem się z klatką bezpieczeństwa, odzierając piankę ochronną do połowy (może tego nie widać ale jest obdarte).


Następnie nie wiedząc co zrobić to zrobiłem sobie szyny do ustawienia pedałów z polistyrenu.


i drążek skrzyni biegów (rozciągnięta ramka+rączka z Lancer WRC z Hellera)


Teraz pozostaje zrobić otwór na środku pod jedyną antenę, dokończyć skrobanie klatki i inne pierdoły Very Happy .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Sty 2009, Sob 17:48    Temat postu:

no w końcu ktoś się porwał na ten model - czekam na kolejne prace

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 27 Sty 2009, Wto 18:17    Temat postu:

Po trudach na uczelni spowodowanych zbliżającą się sesją (jak każdy student robię wszystko na ostatnią chwilę Wesoly ) postanowiłem wznowić prace nad subarką.

Podkład na kaście (jedna warstwa)

A tutaj efekt łatania otworów na dachu


Obróbki skrawaniem ciąg dalszy - prawa część klatki



I tutaj mam pytanie czy w tej Imprezie była płyta na klatce czy też nie, bo wszystkie zdjęcia które znalazłem nie pokazują prawej strony tylko lewą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 09 Lut 2009, Pon 15:18    Temat postu:

Czas kontynuować prace.
Miały być przez weekend dwa kolory ale nic z tego nie wyszło i jest jeden w dodatku do poprawek.
Nadwozie


Podwozie



A tutaj tylna półka zrobiona z nudów


Do następnego razu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dins dnia 09 Lut 2009, Pon 15:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 02 Mar 2009, Pon 19:23    Temat postu:

Czas na małą aktualizację, od poprzedniej minął prawie miesiąc i czas pokazać postęp prac, oczywiście postęp jest większy niż na zdjęciach przykładem może być pomalowana rura wydechowa ale kogo to interesuje jeśli nie jest jeszcze na miejscu Very Happy .
Do rzeczy
Lewa strona

Prawa strona


Jeno oczko...


...i cała buzia Very Happy

To ostatnie takie żółte bo źle złapałem bilans bieli, ale oddaje to co trzeba.

Oczywiście nic oprócz skrzydła z tyłu nie jest wklejone tylkozałożone do fotek.
Oczka robiłem 3 dni i w międzyczasie wykarbonowałem parę innych rzeczy, ale zapomniałem sfotografować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
modelman




Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 02 Mar 2009, Pon 19:47    Temat postu:

No , no pięknie się prezentuje a szczególenie te "oczka". Bardzo równe przejścia kolorów Wesoly super robota ! ja ciągle nie mogę się oswoić z carbonem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 02 Mar 2009, Pon 20:14    Temat postu:

no fakt carbon na przednich kloszach bardzo ładnie położony, no i pomarańcz na bieli też dobrze się prezentuje choc mam wrażenie że z prawej strony jest jakby trochę postrzepiony

a tak w ogóle to w jaki sposób zamaskowałeś lewą stronę żeby uzyskać zaokrąglone przejście kolorów ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 02 Mar 2009, Pon 21:09    Temat postu:

Z prawej faktycznie jest postrzępione, mea culpa, źle zamaskowałem ale tam jest takie zaokrąglenie, które przechodzi przez błotniki na maskę zresztą i tak tam poprawię tylko inaczej będę maskował, z lewej też jest takie miejsce, ale tam przyjdzie kalka.
Lewą stronę zamaskowałem tamiyowską taśmą odpowiednio przyciętą, a dokładnie kilkoma kawałkami przyciętej na okrągło taśmy.

Zapomniałem dodać: carbon to wyrób SMS położony przy użyciu płynów Microscale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 02 Mar 2009, Pon 22:27    Temat postu:

Malowanie spoko oprócz tych kilku niedociągnięć o których wspomniałeś. Ale w sprawie zdjęć to nie obraź się ale koszmar. Chodzi mi o światło. Na każdej fotce inny odcień. Nie wiadomo jak naprawdę wygląda ten pomarańcz. Staraj się robić zdjęcia albo z lampą lub bez bo takie mieszane nie mają sensu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 03 Mar 2009, Wto 18:44    Temat postu:

Może za bardzo się sugerujesz się tym ostatnim, tam jak wcześniej napisałem źle złapałem bilans bieli (zawsze robię ręcznie), żadne zdjęcie nie jest robione z lampą błyskową, natomast mam dwie lampki biórkowe na przeciw siebie ustawione. Dodam też, że żadne ze zdjęć nie było korygowane programem graficznym.
Nie obrażam się na zdjęcia, terenowe wychodzą mi znacznie lepiej Wesoly .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
subaroman




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustron, Cork EIRE

PostWysłany: 03 Mar 2009, Wto 20:35    Temat postu:

A, ze tak zapytam, nie lepiej bylo zapodac asfaltowa wersje tej Subaryny?

Pozdro!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 03 Mar 2009, Wto 21:00    Temat postu:

Do wersji asfaltowej trzeba kombinować felgi 11 ramienne i tu znowu może pojawić się problem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 03 Mar 2009, Wto 21:18    Temat postu:

Ddodatkowo musiałbym przerabiać zawieszenie Mruga , a tak wszystko jest pod kontrolą. Warszawski był szutrowo-asfaltowy więc nie widzę problemów, a poza tym tylko taki miałem model Imprezy na stanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Mar 2009, Wto 22:23    Temat postu:

technicznie rzecz ujmując model wybrany przez Dinsa jest prawidłowy bo tak jak stwierdził rajd był szutrowo/asfaltowy, dodatkowo powiem że na drugi dzień rajdu Leszek nie zmieniał amortyzatorów i jechał na szutrowym amortyzatorze z asfaltową felgą i oponą a to z tego powodu że drugiego dnia było tylko około 24km oesowych w Warszawie i jak sam Leszek powiedział wymiana była by po prostu zbyt droga

na potwierdzenie fotka poglądowa
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 03 Mar 2009, Wto 22:48, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
subaroman




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustron, Cork EIRE

PostWysłany: 03 Mar 2009, Wto 23:40    Temat postu:

madmax napisał:
technicznie rzecz ujmując model wybrany przez Dinsa jest prawidłowy bo tak jak stwierdził rajd był szutrowo/asfaltowy

Acha, kumam. Z tego wniosek, ze musze kupic innym model...hehee...

Pozdro!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 04 Mar 2009, Śro 0:06    Temat postu:

subaroman napisał:
madmax napisał:
technicznie rzecz ujmując model wybrany przez Dinsa jest prawidłowy bo tak jak stwierdził rajd był szutrowo/asfaltowy

Acha, kumam. Z tego wniosek, ze musze kupic innym model...hehee...

Pozdro!!!!


a ja Ci powiem ze swojego Kuzaja TNT postawie na asfaltowym zawieszeniu - bo na odcinki Pałac Kultury i Białołęka zawias był mocno skręcany a na Bemowo podnoszony poza tym zrobić tak jak na zdjęciu nie chcę bo wygląda nienaturalnie a szutrowych rajdówek za bardzo nie lubię


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 04 Mar 2009, Śro 0:09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin