Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[TERAZ POLSKA] Subaru WRC Hołowczyc/Wisławski Katalonia '98

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 11 Lis 2009, Śro 14:07    Temat postu: [TERAZ POLSKA] Subaru WRC Hołowczyc/Wisławski Katalonia '98

Witam po dłuższej przerwie. Długo mnie nie było, ale przygotowywałem się do kolejnego projektu. Oczywiście Subaru Impreza, tym razem w barwach Hołek & Wiślak Rajd Katalonii '98.
Model buduje dla kolegi Tomka dla którego zbudowałem Szwecję 2000. Bazą pod ten projekt jest model Subaru ver. Arai ze względu na felgi i zawias, a buda została zapożyczona z wersji Monte Carlo 98.




Do projektu chcę wykorzystać blaszki SMS:




oraz częściowo kalkę Studio 27:






Piszę częściowo, dlatego ze część karoserii chcę pomalować zgodnie z dokumentacją, ale ciężko było mi dobrać kolor farby pod zderzaki i na progi żeby pasowało do kalkomanii. Dlatego postanowiłem kupić odpowiednią farbę, a kolor kalki dobrać pod lakier - ukłon w stronę Bujona i dużego Smile

Wszystkie części już po podkładzie, a buda i elementy z nią związane pomalowane Zero Pure Brillant White. Do jej malowania chcę użyć takiego zestawu:




Wstępnie na karoserii wykonałem mały zabieg modyfikacji przedniego zderzaka i pomalowałem na żółto również część tylnej klapy:








Kokpit będe robić inaczej niż zwykle, dlatego został pozbawiony wszystkich guzików, a wlot wentylacji został zaślepiony:




Pozostałe części jeszcze nie ruszane:
















W tym modelu klatka wygląda inaczej niż np w Monte Carlo 98, gdyż auto jest w specyfikacji '97 i dlatego musiałem usunąć niepotrzebną belkę i ochraniacze.



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kriskristoffers dnia 11 Lis 2009, Śro 15:04, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 28 Kwi 2010, Śro 23:27    Temat postu:

Cisza na forum, więc trzeba nieco zmobilizować kolegów. Dawno nie zaglądałem, bo powodów tyle że czasu nie starczy żeby opowiedzieć. Warsztat jednak znowu funkcjonuje i przedstawiam dalszy ciąg prac:

Przedni zawias prawie skończony









Z tylnym nieco gorzej



A środek jeszcze daleko w lesie



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seweryn




Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: 29 Kwi 2010, Czw 19:31    Temat postu:

Coś się w końcu dzieje Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAY_R




Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29 Kwi 2010, Czw 22:50    Temat postu:

Super!!! U mnie jak zawsze, zobaczę i już też bym się brał za takie coś, ale... muszę pokończyć to co zacząłem. Piknie te zawiasy wyglądają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 30 Kwi 2010, Pią 20:05    Temat postu:

No proszę, Nadworny Prezes powrócił i to w jakim stylu Wesoly Jak zawsze pierwszorzędnie, jedyne co przykuło moją uwagę to ta płyta z przewodami w środku na ostatnim zdjęciu, czy te dwie z trzech "centralek" nie są pobrudzone srebrną farbą? A może to tylko odbicie światła? Poza tym wzorcowo, czy będziesz "kablował" środek i podwozie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 03 Maj 2010, Pon 18:53    Temat postu:

Te plamy to odbicie bo płytka jakaś taka dziwna. Co do kablowanie to raczej nie bo nie mam odpowiednich materiałów, a problemy finansowe raczej nie pozwolą na inwestycję. Staram się natomiast zrobić kilka szczegółów które wytropiłem na zdjęciach m.in. przerobiony podnóżek pilota, dodatkowy nawiew od strony kierowcy, inaczej wyglądająca halda i standardowo płyty pod silnik na śruby.

Na razie nowe fotki tylnego zawiasu:







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 09 Maj 2010, Nie 22:13    Temat postu:

Mała aktualizacja wnętrza: przerobiony podnóżek pilota i "dywanik" Wesoly kierowcy w karbonie KA Models





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 20 Maj 2010, Czw 22:29    Temat postu:

Etap budowy zawieszenia, łącznie za zamontowaniem wydechu zakończony - ufffff

















Osłony będą na śruby, ale chyb anie będę ich przykręcał, tylko zamawiający dostanie mały śrubokręcik w prezencie raczej Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 17 Cze 2010, Czw 21:10    Temat postu:

Strasznie mozolnie mi to idzie, tracę chyba zapał niestety. Kolejna mała aktualizacja





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 28 Lis 2010, Nie 15:55    Temat postu:

Po dłuuuuugiej nieobecności jestem znowu. Strasznie się lenię i to nad jednym modelem - ale chociaż do przodu, prace zbliżają się do półmetka









Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 28 Lis 2010, Nie 22:24    Temat postu:

Aż miło popatrzeć na Twój powrót. Jeden model i tak długo idzie, to faktycznie się lenisz Wesoly , ja przyznam, żeby odzyskać radość klejenia odłożyłem samochody na bok i zacząłem kleić inne tematy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAY_R




Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28 Lis 2010, Nie 23:08    Temat postu:

Ja też niedługo zabieram się znowu za robotę Wesoly a tymczasem, gratuluję Tobie powrotu Wesoly Super Ci to idzie. Podoba mi się, że będzie to subaru na asfalt, bo na szuter mi się nie podobają. Piknie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 28 Lis 2010, Nie 23:41    Temat postu:

A te pasy co takie napięte? Przecież to jeszcze zawodnik ma się w nie zapiąć Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 29 Lis 2010, Pon 21:39    Temat postu:

Faktycznie, pasy trochę za mocno naciągnięte. Poziom jak zwykle mistrzowski, przydało by się kilka kabli do uzupełnienia całości. Deska i cała masa walorki powalają, oby tak dalej Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mulczas dnia 29 Lis 2010, Pon 21:39, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jkowalski




Dołączył: 19 Wrz 2008
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 30 Lis 2010, Wto 1:50    Temat postu:

pasy da się poluzować pakując się na fotel Wesoly jak odpinasz bez luzowania to takie zostaną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin